Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 2484
Etter å ha sett i den andre tråden at det var interesse for å ha et nFF treff her nede i Kr.sand skal jeg gjøre mitt for å få satt i gang dette. Det vil bli en koselig kveld der oss freaker kommer oss ut litt og treffe folk.

Jeg tar meg den friheten til å si at treffet bli fredag, 27. April nede på Dolly's. Hvor vi møter sånn cirka klokken åtte og blir så lenge folket føler for det. Det blir noe pizza, og hvor mange og av hvilke pizzaer bestemmer vi oss i fellesskap for der nede. (Tror det kan bli et morsomt prosjekt).

Etterpå ser vi det ann, og om det er interesse for det blir vi sikkert en gjeng som går til byen og tar noe å drikke. Men det blir nærmere bestemt der nede.

Eventuelle spørsmål, forslag taes i denne tråden. (Moderator kan bare stenge den andre tråden om de føler for det)

Kort fortalt

Hvor:
Dolly Dimpels på fiskebrygga, Kristiansand
Hva: Spise pizza, kose oss og for de som har lyst på byen etterpå
Når: Fredag 27. april, klokken 8.

Håper så mange som mulig kommer. Greit om dere skriver en post om dere tror dere kommer, slik at jeg kan holde en telling og prøve å få reservert bord.
Tror kanskje jeg er i kristiansand da med kjæresten. Kanskje vi kommer!
jeg er med, så sant det er den helgen jeg skal hjem
Jeg er med så sant ikke noe veldig, veldig, veldig spesielt kommer opp
Er med jeg, og skal nok klare å dra med meg Deezire og Noctie også
Ukjent
Trådstarter Donor
Bumper trådeb i håp om at folket skal si ifra om at de blir med ;D
Mye mulig jeg kommer..
Jeg kommer hvertfall
Jeg må dessverre melde avbud. Det er siste helga dama er hjemme, så da prioriterer jeg nok heller henne:P Men er med neste gang! Blir vel en til i løpet av sommeren tenker jeg...
Jeg skal døpes senere den kvelden, men jeg kommer, tar med dama. Så tar vi pizza og øl før russedøpinga.
hvilken skole har dåp da?
Er med jeg også, får se om det blir noe by senere, men pizza iallefall.
Ukjent
Trådstarter Donor
nå er treffet i morgen. Håper på best mulig oppmøte =D
Jeg synes du kan sende meg en sms og minne meg på det, eller så glemmer jeg det garantert, etse
Ukjent
Trådstarter Donor
blir litt vanskelig når jeg ikke vet hvem du er:P
Gjør du ikke? Trodde alle visste det jeg..
for se om jeg kommer, tar med noen kamerater og kanskje....


men er ikke 100% at jeg kommer da.
Jeg vil se bilde av minst 6 stykk ligge nakne, i stjerneform, i Nupenparken i morra. Bilde skal være tatt ovenfra så ingen detaljer er skjulte!
Ukjent
Trådstarter Donor
Sitat av GeirBauer
Jeg vil se bilde av minst 6 stykk ligge nakne, i stjerneform, i Nupenparken i morra. Bilde skal være tatt ovenfra så ingen detaljer er skjulte!
Vis hele sitatet...
jeg syns heller du skal dra med dama på en romantisk freak-pizza-tur =P
Tangen har dåp da, men det blir vist dåp først, så kommer jeg ned. Prøver å rekke til kl 8, dere er jo ikke nødt til å spise med engang vel? :P
Ukjent
Trådstarter Donor
det tar jo litt tid før vi for ordnet oss, osv =)
Satser på at man finner riktig bord når man ankommer da Noe spesielt man kan se etter?
protip: svette nerder
Hmm.. Ok Da ser jeg etter svette nerder. Litt synd om jeg ser en gjeng med svette nerder da, og så viser det seg å være feil folk..
Ukjent
Trådstarter Donor
hmm xD se etter en med rød russebukse og "Steffen" malt bak på og en fin maling av kakemonsteret. That has to be me =)