Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1072
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hatt i noen dager, lugget i matboks, luktet font først, men nå lukter den bare rart, akkuratt som den har gått ut på dato?

Luktet fint først liksom, kjøpte for 2 dager siden. Lukter surt? Ingen forskjell på utseende.
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Luktet godt først*
Minner det om komposthaugen til a mor, lukter som høy eller tørt gress? Da har den vært lagret for vått og begynt å mugne. Den kan se helt fin ut på utseende i flere uker selv om den har begynt å mugne.
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Minner det om komposthaugen til a mor, lukter som høy eller tørt gress? Da har den vært lagret for vått og begynt å mugne. Den kan se helt fin ut på utseende i flere uker selv om den har begynt å mugne.
Vis hele sitatet...
Brukbar? Hvor bør jeg ligge den?!!!!

Hiver ikke 20g i bosset!
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Vent sender bilde av hvordan jeg har oppbevart det.
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Med lokk på matboksen.
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Søkte opp strainen, "As mentioned earlier, Critical Cheese Auto by Dinafem has an irresistible flavour and aroma with dominating notes of lemon and, needless to say, cheese"
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Så tror det er normal lukt nå?
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
La den lufte seg litt, og legg den på glass i stedet. Kjenn etter om den lukter bedre i morgen.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Med lokk på matboksen.
Vis hele sitatet...
Problemet er nok ikke hvordan DU har lagret det, men heller hvordan han du har kjøpt av (eller den han har kjøpt av igjen...). Eller at det ikke ble tørket nok før det ble pakket og sendt.

sånn som du har lagret det er ikke optimalt, men det burde ikke gjør så det mugner. Bruk et syltetøy glass, og luft en gang i blant hvis du ikke åpner glasset så ofte.

Jeg ville mekket edibles, lagt det på sprit eller noe lignende. Da får du brukt det ihvertfall! Ville ikke røyket det hvis jeg mistenker mugg.
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Problemet er nok ikke hvordan DU har lagret det, men heller hvordan han du har kjøpt av (eller den han har kjøpt av igjen...). Eller at det ikke ble tørket nok før det ble pakket og sendt.

sånn som du har lagret det er ikke optimalt, men det burde ikke gjør så det mugner. Bruk et syltetøy glass, og luft en gang i blant hvis du ikke åpner glasset så ofte.

Jeg ville mekket edibles, lagt det på sprit eller noe lignende. Da får du brukt det ihvertfall! Ville ikke røyket det hvis jeg mistenker mugg.
Vis hele sitatet...
Han jeg kjøpte av, kuttet opp en vakuum sealet pakke forran meg. Så han har nok oppbevart skikkelig?


Skal jeg la den ligge åpent litt? Eller hva? Hva skjer om jeg selger den sånn som den er? Vil kunder bli misfornøyde.
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Leste litt mye nå om selve strainen. "Cheese terpenes may not be the most pleasant to smell, but they are everywhere. Check out this quote by THCFarmer.com pertaining to one of the many cheese-like terpenes: “Isovaleric Acid has a strong, pungent, sour, stinky feet, sweaty cheese smell."

Så tror det bare er strainen som skal lukte sånn.
Hvordan lukter narkotikaen om du grinder den eller bryter den i biter?
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Hvordan lukter narkotikaen om du grinder den eller bryter den i biter?
Vis hele sitatet...
Lukter likt, kanskje sterkere.

Men lukter nøyaktig det som står at den strainen skal lukte.
Jeg hadde noe som lukta som ugress (bokstavelig talt) men om jeg grinda eller delte opp i biter kom god lukta fram. Den hadde jeg dyrka selv og på slutten før jeg skulle høste den inn forsvant all karakteristisk lukt fra planten uten at jeg vet hvorfor.
Klassisk tegn på at den ikke er blitt kurert skikkelig før det har blitt vakumpakka og sendt avgårde.