Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2724
Tenker å studere i en ny by. Men vil gjerne være i en by med lett tilgang til psycedelica, skogsfester og mye morro. Vurderer mellom Kristiansand, Stavanger, Trondheim akuratt nå men open til forslag
Sist endret av Bilen123; 30. juli 2021 kl. 19:16.
Oslo for alt det der.
Stavanger har en ganske åpen scene med psykedelika og skogsfester, men i mindre skala enn Oslo.
Kristiansand er mest weed etter min erfaring og folka er mer på pilsing enn raving.
Kan ikke si noe særlig om Trondheim men det finnes jo flein der og trollet kjører jo fest i skogen årlig.
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Se etter hvilken by NNPF er mest aktive, og du vil få svaret ditt.

Arendal og Haugesund er det mye alternativ rusbruk.
Anonym bruker
"Klar Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan ikke si noe særlig om Trondheim men det finnes jo flein der og trollet kjører jo fest i skogen årlig.
Vis hele sitatet...
Trondheim har bra med tilgang på psykadelika og fester i både bunkere, grotter og i skog og mark. Har aldri vært noe jeg ikke har kunne fått tak i hvis jeg ville.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Det avgjørende er å få seg venner med samme ønsker og interesser. De finnes i de fleste byer. Hvilke forberedelser har du gjort for å sammenligne og velge byene?
Anonym bruker
"Lystig Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Se etter hvilken by NNPF er mest aktive, og du vil få svaret ditt.

Arendal og Haugesund er det mye alternativ rusbruk.
Vis hele sitatet...
Hæ? Ingen av byene du nevner har meg bekjent noen særlige tilbud innen verken studier eller festing, som TS etterspør. At det sitter masse (gjerne eldre) folk på stønad inni leilighetene sine og ruser seg vil jo være irrelevant for en student, hvertfall når det finnes mer komplette alternativer som Trondheim, Bergen eller Oslo.
Venner og relasjoner er veien å gå. Vær oppsøkende, utadvendt og åpen, og du vil finne dine hvor enn du er.
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skyter innpå et spørsmål: hvordan går man frem for å finne de rette folka? Spesielt når man ikke er noe gira på festing virker det vanskelig å komme noen vei sånn uten videre.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skyter innpå et spørsmål: hvordan går man frem for å finne de rette folka? Spesielt når man ikke er noe gira på festing virker det vanskelig å komme noen vei sånn uten videre.
Vis hele sitatet...
Vanligvis slettes slike spørsmål, men siden jeg er i et lunefullt humør, så må jeg spørre, hva slags svar forventer du egentlig å få? Et telefonnummer? Et eller annet universelt tegn du kan gjøre på offentlige steder så dealere flokker seg til deg?

Du vet freak er relativt godt kjent, og hvem som helst kan lese her inne?


Altså, det finnes ikke noe slikt, og enten må du skaffe deg et sett med baller og bare spørre folk i parker o.l. eller så får du ta risikoen med å bestille ting på nett..
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Altså, det finnes ikke noe slikt, og enten må du skaffe deg et sett med baller og bare spørre folk i parker o.l. eller så får du ta risikoen med å bestille ting på nett..
Vis hele sitatet...
Jeg har holdt meg til nett, men i det siste har flere ting aldri kommet frem. :/ Men jeg skjønner at det blir vanskelig å gi meningsfulle tips på noe vis, så du får ha meg unnskyldt.
Crimea River
Alec's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har holdt meg til nett, men i det siste har flere ting aldri kommet frem. :/ Men jeg skjønner at det blir vanskelig å gi meningsfulle tips på noe vis, så du får ha meg unnskyldt.
Vis hele sitatet...
Når jeg flytta til Oslo så spurte jeg karen bak kassa på nermeste Shell om han visste om noe hasj.
5 minutter senere kommer det en bil kjørende og vips var de første relasjonene i boks

På jobben er vi en gjeng med 10 stk som alle er glad i alternative rusmidler og vi fant hverandre helt naturlig.
Man får jo lett mistanker om de rundt seg, og har man et greit forhold så pleier det ikke å være noe i veien med å rett og slett bare spørre.
Støtter det Alec skriver. I de fleste jobber, eller andre sosiale sfærer, pleier jeg alltid å oppsøke/bli oppsøkt av visse typer mennesker som jeg etter ei kort stund oppdager bruker ulovlige rusmidler. Da mener jeg de som gjør det i skjul og er godt tilpasset. Ekte rusavhengige ser man på en mils avstand. Det er ikke noe jeg tvinger frem, det bare skjer naturlig og ubevisst, som om vi er tiltrukket av hverandre. Hvilke kjennetegn det er som skaper tiltrekning aner jeg ikke. Kanskje en slags friere, utenfor-boksen, livlig og original tankegang og væremåte? Det hele funker som en gaydar.

Så det beste tipset for å finne likesinnede er å engasjere seg i flere sosiale arenaer og være et ålreit menneske som folk vil bli kjent med.
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Alec Vis innlegg
Når jeg flytta til Oslo så spurte jeg karen bak kassa på nermeste Shell om han visste om noe hasj.
5 minutter senere kommer det en bil kjørende og vips var de første relasjonene i boks

På jobben er vi en gjeng med 10 stk som alle er glad i alternative rusmidler og vi fant hverandre helt naturlig.
Man får jo lett mistanker om de rundt seg, og har man et greit forhold så pleier det ikke å være noe i veien med å rett og slett bare spørre.
Vis hele sitatet...
Sitat av Stray Wanderer Vis innlegg
Støtter det Alec skriver. I de fleste jobber, eller andre sosiale sfærer, pleier jeg alltid å oppsøke/bli oppsøkt av visse typer mennesker som jeg etter ei kort stund oppdager bruker ulovlige rusmidler. Da mener jeg de som gjør det i skjul og er godt tilpasset. Ekte rusavhengige ser man på en mils avstand. Det er ikke noe jeg tvinger frem, det bare skjer naturlig og ubevisst, som om vi er tiltrukket av hverandre. Hvilke kjennetegn det er som skaper tiltrekning aner jeg ikke. Kanskje en slags friere, utenfor-boksen, livlig og original tankegang og væremåte? Det hele funker som en gaydar.

Så det beste tipset for å finne likesinnede er å engasjere seg i flere sosiale arenaer og være et ålreit menneske som folk vil bli kjent med.
Vis hele sitatet...
Var ikke mer enn noe slikt jeg var ute etter. Ikke et tlf-nr eller noe, bare litt erfaringer. Takker for det Skjønner hva dere mener. Sist jeg selv fant en kontakt uten å gå via venner var det en nabo som oppsøkte meg ganske ut av det blå, hahah. Får vel prøve å se etter lignende naboer eller noe