Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1355
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla. Dama mi røyker seg aldri for stein, hun tok 4 blåvalium uten å kjenne noe (ja de var ekte, tok de selv). Emmaen stopper 2 timer ish før min er slutt som regel, får nedturen hver gang det skjer hahaha. Er det noe med noen som gjør at det funker dårligere? Just curious
Noen er mer sensitive til rusmidler enn andre, helt naturlig. Utover det er annen medisinbruk, som antidepressiva og antipsykotika vanlige årsaker til manglende virkninger.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Noen er mer sensitive til rusmidler enn andre, helt naturlig. Utover det er annen medisinbruk, som antidepressiva og antipsykotika vanlige årsaker til manglende virkninger.
Vis hele sitatet...
For ikke å nevne en ekstremt overvurdering over hvor sterke enkelte stoffer faktisk er, forventer mye mer eller får effekt men ikke innrømmer det, kjenner et par sånne :P
Sitat av 420master Vis innlegg
For ikke å nevne en ekstremt overvurdering over hvor sterke enkelte stoffer faktisk er, forventer mye mer eller får effekt men ikke innrømmer det, kjenner et par sånne :P
Vis hele sitatet...
Kjenner et par av de typene der, ikke damer vel og merke men de finnes nok også. Ene påstod han ikke merka noe hver eneste gang vi tok noe. Helt til jeg tok 3 lystgass patroner i en ballong og ga til ham
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Kjenner et par av de typene der, ikke damer vel og merke men de finnes nok også. Ene påstod han ikke merka noe hver eneste gang vi tok noe. Helt til jeg tok 3 lystgass patroner i en ballong og ga til ham
Vis hele sitatet...
Åssen gikk det?