Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 989
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis man kjente at man tok for mye heroin og er alene, vil det da minimere sjansen din for å dø ved å skynde seg å ta amfetamin?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis man kjente at man tok for mye heroin og er alene, vil det da minimere sjansen din for å dø ved å skynde seg å ta amfetamin?
Vis hele sitatet...

Kommer ann på, klarer du å la heroinen ligge så lenge du er på pepper?
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
2 ganger har jeg vært vitne til folk som overdoserte på hest, typ slutter å puste, blå lepper.. begge gangene ble de hentet tilbake med en smell sko i armen
Har selv blitt henta tilbake til festen med Amfetamin av en kompis etter overdose på Oxyknasking + herorøyking.

Han blåste det visstnok opp i nesa på meg og jeg gikk fra ubevisst til speeda og i kjempeform på, tja, 10 minutter?
Ble vekket av en od med en smell på tre gram, våknet, fikk hjerteinfarkt og lå på intensiven i en uke..ble liksom dobbelt opp så hadde vært kjekkere med litt nalokson.