Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 639
Røkte noe veldig god maroc etter et års pause. Har røkt fra tidlig ungdom har greena ut mange ganger. Men det her var mer trippy og mindblowing. Mye indre bilder på netthinna med lukka øyne. Typisk lange assosialsjonsrekker. Sitter i sofaen og se ansikter stirre ut fra skjermen Tenkte kanskje det kan være blandinga lamictal og cannabis? Har iallefall aldri hatt den formen før. Hvor vanlig er det at de lacer reven med noe, evt syntetiske varianter? Den smakte som god tjall og ingen bismaker
Kan ikke si jeg har merket noe forskjell. Står på 300mg Lamictal. Kanskje du bare fikk noe sick røykings. Ingen driver å lacer cannabis. Svært uvanlig i så fall.
Sitat av Castaneda Vis innlegg
Røkte noe veldig god maroc etter et års pause. Har røkt fra tidlig ungdom har greena ut mange ganger. Men det her var mer trippy og mindblowing. Mye indre bilder på netthinna med lukka øyne. Typisk lange assosialsjonsrekker. Sitter i sofaen og se ansikter stirre ut fra skjermen Tenkte kanskje det kan være blandinga lamictal og cannabis? Har iallefall aldri hatt den formen før. Hvor vanlig er det at de lacer reven med noe, evt syntetiske varianter? Den smakte som god tjall og ingen bismaker
Vis hele sitatet...
Jeg fikk noe lignende effekt på noe jeg hadde dyrka selv og laga olje av så det kan være knall røykings.
Trådstarter
Mulig at det bare var røyken Og det at det er lenge siden jeg har smakt røykings. Ja skjeldent god vare det der i nord
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Castaneda Vis innlegg
Mulig at det bare var røyken Og det at det er lenge siden jeg har smakt røykings. Ja skjeldent god vare det der i nord
Vis hele sitatet...
Om du ikke har røyket på et år, så tror jeg at det kan forklare mye.