Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1402
Hei.

Har over lengre tid brukt doser med lyrica ca 1000mg til dagen over en periode på 3mnd.
Må nå seponere å vil slutte heilt på dei. Har sluttet før men gjekk på sprekk, lyrica er et lumske stoff....
Blei jævli syk sist gang sjøl om eg trappet ned så lurte på om dere har et tips om abstinens lindrende hjelpemiddel lignende valium osv?
Sist endret av Tøys; 27. april 2021 kl. 20:26.
Hasj dagen lang, om du er arbeidsledig. Erfaringsmessig er det mye lettere å slutte med hasj 24/7, enn Lyrica 24/7. En lek i forhold, vil jeg si. Med ondt skal ondt fordrives
Trådstarter
Bruker ikkje hasj
Brukte også slike doser over lang tid.Det var et helvete å kutte ut selv om jeg prøvde å trappe ned.Brukte i tillegg PF og Sobril,men det hjalp lite.Det som ble redningen min var at jeg fikk Neurontin som jeg fortsatt bruker i foreskrevet dose.Jeg har ikke behov for å trykke i meg et helt brett av det om dagen som jeg gjorde med Lyrica.Etter tre måneders bruk tror jeg det går greit å slutte,men belag deg på at det kan bli tøffe tak.
Trådstarter
Virker neurotin mot abstinensene altså? Det har eg liggende. Hvilken dose brukte du?
Sitat av Tøys Vis innlegg
Virker neurotin mot abstinensene altså? Det har eg liggende. Hvilken dose brukte du?
Vis hele sitatet...
Måtte opp i rundt 3000 mg.Gikk ca en måned fra jeg kuttet ut Lyrica til jeg begynte på Neurontin.Brukte også Ketorax i mellomtiden,så jeg holdt ut.Det er lenge siden nå.Det er vanskelig å huske nøyaktig hvordan jeg følte det.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Trådstarter
Hjelper neurotin mot angst?

Og depresjon?
Sist endret av Tøys; 31. mai 2021 kl. 22:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Tøys Vis innlegg
Hjelper neurotin mot angst?

Og depresjon?
Vis hele sitatet...
Angst ja