Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1731
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kommer jeg til å få effekt av 3stk paralgin forte? Har hasj som jeg eventuelt kan kombinere det med?
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Personlig ikke fått noe merkbar rus av 3 PF, kan selvfølgelig hende noen andre får det.
Hvis du ikke har tatt det noe særlig før så får du en virkning. Om det er noe verdi i det er noe anna.
Rip 8-4-23
3 stk med noe bønne burte gi deg lit opiat kløe
90mg Kodein vil merkes om du har normal metabolisme av Opiater.

Det vil nok ikke bli noe mer enn en liten smak på hvordan det føles
For min del får jeg en himmelsk undervurdert eufori av bare 2 paralgin, alltså dosen jeg må ta når jeg har skulderplager. Og jeg vil si det for min del er mer euforisk med normal dose PF en slik jeg husker benzo var. Men en opiat freak vil nok sikkert oppleve det annerledes.
En gjennomsnittlig person uten toleranse vil kjenne godt effektene av 3 PF. Kan ev. kombineres med cannabis og/eller én pils hvis man vil kjenne det mer.
Når jeg hadde urinveisinfeksjon tok jeg to stk på tom mage, tygde dem og svelget med vann for å kunne urinere. Jeg merket en effekt da.

Sitat av SoppVandreren Vis innlegg
En gjennomsnittlig person uten toleranse vil kjenne godt effektene av 3 PF. Kan ev. kombineres med cannabis og/eller én pils hvis man vil kjenne det mer.
Vis hele sitatet...
Uten toleranse hjelper på, men det hjelper også på å ha kjent ordentlig på opiater før, som med flere andre drugs så må man vite litt hva man ser etter, så man ikle bare er rimelig stein men ikke innser det selv.
Sist endret av Relevant; 25. mai 2021 kl. 13:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Rip 8-4-23
Heroin er bare som en tung kappe som føles tung ut vis det gir noe mening? Men yea får mer eufori av et par 3 pf en et halvt gram dop
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Hvis du ikke tar tar annet enn Ibux eller Paracet tin vanlig vil du vanligvis godt merke 1-3 pf
Jeg hadde ingen toleranse den gangen jeg spiste opp mot 8-9pF ila en kveld. Følte ikke jeg merket mye til rusen, hadde kanskje for store forventninger?
Uansett, gikk ut med bikkja på kvelden og måtte sette meg ned utenfor blokken min i noen minutter da jeg ble så jævlig kvalm. Rett på dass og spydde som en gris etter det.
Mange år siden