Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2571
Har med tiden fått økt toleranse og behov for nikotin. Liker godt den sviende følelsen av en ordentlig sterk en, gjerne mint.

Bruker i dag Epok no7 Freeze X-Strong som har styrke 5. Den gjør ikke nytta lengre, noe som har ført til at jeg nå bruker to snuser under leppa samtidig.

Har noen et tips om en sterkere snus?
Dette er nok tvilsomt det du vil høre, men jeg anbefaler heller at du prøver å trappe ned bruken en liten periode for å senke toleransen, så får du nok det du er ute etter i snusen du allerede bruker

Her har du alternativt en side med diverse som er sterkere. (Epok no7 Freeze X-Strong har 16mg/g): snus365.no/snus-styrke/supersterk-snus
Sist endret av farmofil; 9. april 2021 kl. 18:48.
Jeg bestilte Siberia her om dagen. 43 mg nikotin. Skal være den sterkeste på markedet. Har to under leppa nå og ja de er sterke
Jeg kjøpte mer siberia poser og den svei, men ble ikke svimmel osv som endel jeg vet har blitt.
Jeg har skyhøy toleranse for nikotin. Pleier å putte tre poser med xtra sterk snus når jeg slapper av. Blir dyrt men det er jo så digg. Nikotin er faen meg noe av det verste å slutte med
Jeg får prøve Siberia neste gang jeg skal bestille snus da ��
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Jeg har skyhøy toleranse for nikotin. Pleier å putte tre poser med xtra sterk snus når jeg slapper av. Blir dyrt men det er jo så digg. Nikotin er faen meg noe av det verste å slutte med
Vis hele sitatet...
Varierer vell litt fra person til person., jeg har prøvd å slutta før men aldri villa gjort det i perioder med mye stress og dritt. Men tenkte å gjøre et eksperiment sist jeg prøvde. Hadde dritt mye å tenke på, mye negativt og stress. Så da tenkte jeg at om jeg er skikkelig avhengig eller finner det vanskelig så kommer jeg til å tenke på snus/røyk istedet for det andre jeg plagdes med og motsatt. Røykte på dette tidspunktet ca 20 sigg per dag og tilsvarende i snus ca.

Fant ut ettervært at da jeg våkna ene dagen da jeg bestemte meg for å slutte skulle jeg ta en snus men så jeg var tom og kom på at jo faen jeg skulle jo slutte idag og det tok ei uke før jeg tenkte på snus igjen (siden jeg tenkte på mye annet dritt) og har ikke snusa eller røyka siden.
Kan anbefale å prøve å slutte om man har mye stress eller negativitet som man ikke klarer å dra tankene vekk fra. Hadde på dette tidspunktet brukt nikotin i ca 10 år og på meste ca 40 sigg om dagen. Spora litt av nå men..
Thunder X serien har også en del sylsterke sorter. Men som som farmofil sier så er det beste å ta en toleransepause på en noen dager, helst en uke, også kjør på med vanlig strong eller ekstra strong snus. Skal jeg være helt ærlig så skjønner jeg virkelig ikke jaget etter nikotinbuzzet heller, man får jo til slutt ikke til å nyte normal og virkelig god snus.
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Jeg har skyhøy toleranse for nikotin. Pleier å putte tre poser med xtra sterk snus når jeg slapper av. Blir dyrt men det er jo så digg. Nikotin er faen meg noe av det verste å slutte med
Vis hele sitatet...
Nei, nikoin er ikke noe av det verste å slutte med. Folk er bare ikke villig til å prøve ordentlig og gir opp når suget står på sitt verste. Mtp hvor sint jeg ble til tider når jeg sluttet med snus og røyk, samtidig. Så forstår jeg hvorfor folk gir opp 🤣

Men, sannheten er at det er mye enklere enn det folk trur.

Benzo, heroin, alkohol, tramadol osv... Da snakker vi slitsom å slutte
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei, nikoin er ikke noe av det verste å slutte med. Folk er bare ikke villig til å prøve ordentlig og gir opp når suget står på sitt verste. Mtp hvor sint jeg ble til tider når jeg sluttet med snus og røyk, samtidig. Så forstår jeg hvorfor folk gir opp 🤣

Men, sannheten er at det er mye enklere enn det folk trur.

Benzo, heroin, alkohol, tramadol osv... Da snakker vi slitsom å slutte
Vis hele sitatet...
Ikke vær så påståelig. Det er forskjellig for alle. Jeg har vært avhengig av og sluttet med alt det du nevner og jeg står ved min mening. Nikotin er verre IMO. Hvis det er lett for deg så fint for deg
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei, nikoin er ikke noe av det verste å slutte med. Folk er bare ikke villig til å prøve ordentlig og gir opp når suget står på sitt verste. Mtp hvor sint jeg ble til tider når jeg sluttet med snus og røyk, samtidig. Så forstår jeg hvorfor folk gir opp 🤣

Men, sannheten er at det er mye enklere enn det folk trur.

Benzo, heroin, alkohol, tramadol osv... Da snakker vi slitsom å slutte
Vis hele sitatet...
Den slutte-prosessen er individuell tenker jeg. Slutta med oxy for mange år siden etter misbruk, det var helt uproblematisk. Noen år senere slutta jeg med alkohol en periode. Brukte da Antabus som sikkerhetsnett. Dreit meg litt ut da jeg egentlig bare bytta ut alkohol med amfetamin, noe jeg måtte slutte med senere. Er nå helt ren.

Røyka 20-30 om dagen tidligere. Byttet så ut sigaretter med el-røyk. At jeg dampet inne resulterte i at jeg sutta på el-siggen hele dagen og ble next level avhengig av nikotin. Da jeg endret livsstil og oppholdt meg mer hjemmefra om dagene ble jeg nødt å gå over til snus for å kunne ha en jamn strøm av nikotin.

Har prøvd å slutte med snus også. Av alt jeg har slutta med synes jeg den er vanskeligst. Der jeg er i livet akkurat nå orker jeg ikke den kampen, skal være godt forberedt på slikt. Kanskje senere!
Bitter og sur.
Hydra's Avatar
Kan avkrefte teorien din om at Siberia er den sterkeste, NodSquad! Da jeg var i Oslo snublet jeg innom ei lokal tobakksjappe som solgte funky typer snus. Offroad X Arctic White dry portion er på hele 45 mg nikotin. Innbiller meg at det var ni eller ti poser i boksen, så følte meg scammed. Er en erfaren snuser, men den digge følelsen av nikotin ble visket ut av noe ala forgiftningssymptomer. Legger link til snusen nedenfor for videre research.

https://www.snuslageret.no/offroad/O...ctic-White-Dry
Edit: Legger til tekst

Har brukt nikotin av en eller annen form i 15 år nå, da er det et vanskelig mønster å bryte ut av. Er jo både fysisk og psykisk avhengig.
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Hydra Vis innlegg
Kan avkrefte teorien din om at Siberia er den sterkeste, NodSquad! Da jeg var i Oslo snublet jeg innom ei lokal tobakksjappe som solgte funky typer snus. Offroad X Arctic White dry portion er på hele 45 mg nikotin. Innbiller meg at det var ni eller ti poser i boksen, så følte meg scammed. Er en erfaren snuser, men den digge følelsen av nikotin ble visket ut av noe ala forgiftningssymptomer. Legger link til snusen nedenfor for videre research.

https://www.snuslageret.no/offroad/O...ctic-White-Dry
Vis hele sitatet...
Hele 2mg er mye å skryte av haha
Du har jo nicotine pouches eller hva de heter fra Russland med nærmere 80-90mg i.

Merker ikke forskjell på offroad, Siberia eller annen snus selv ved mindre det er sånn fjortissnus, men nå har jeg snust nesten daglig i 16 år også da så nikotin er man vandt med.
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En kollega bestilte seg snus med 150-180mg nikotin fra en uk side. https://podsdirect.co.uk/shop/
Der har de veldig mye rart med alle verdens smaker og styrker
Trådstarter
Har bestemt meg for å teste Siberian -80c, men finner den kun på utenlandske nettsider. Selges den i norsk butikk? Evt. noen som kjenner til regelverket ved å bestille fra f.eks Sverige? Kommer jeg til å drukne i toll og avgifter?
Damn. Insane sterk snus dere har funnet da. Et sted går grensen tenker jeg. Trenger ikke sterkere enn jeg har. Melder meg ut av pissekonkurransen om hvem som tåler mest
Prillan Dunder!

Gjør-det-selv snus
Ekstra store poser og 36mg nikotin. Helt perfekt
Sitat av Izeeyou Vis innlegg
Har bestemt meg for å teste Siberian -80c, men finner den kun på utenlandske nettsider. Selges den i norsk butikk? Evt. noen som kjenner til regelverket ved å bestille fra f.eks Sverige? Kommer jeg til å drukne i toll og avgifter?
Vis hele sitatet...
7/11 og Narvesen selger både rød og rød slim.
Sånn kan det gikk:/
Alexboi2055's Avatar
15 6
Altså man får ikke såpass mye toleranse for snus, at snusen plutselig ikke fu ker lengre. F. Eks jeg har snuset i 2 år, å kan bruke samme styrken heiletia, å sånn tror jeg det er for de andre som snuser åsså. Om du føle du treng sterkare å sterkare snus, så e d bare å slutte. Du kan no prøve siberia, men plutseli så blir den åsså for svak, å hva skal du gjøre då?
Anonym bruker
"Blå Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Anbefaler deg å prøve "prillan dunder". 38mg nikotin og større poser.

Ble overasket over hvor gode og billige de er. Tilsett smak etter ønske.