Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 4095
Tjo, trenger å handle litt bitcoins uten å identifisere meg selv, lurer på hvor mye er vanlig å ta av «avgifter» når man kjøper bitcoins med cash?
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
20%
Jeg har solgt til kurs i lange tider.
Bruk XMR eller ARR istedet for BTC ?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
20%
Vis hele sitatet...
20% hørtes drøyt ut, er det virkelig markedet per dags dato?
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har litt å si hvor mye du skal kjøpe også.

Skal noen selge til deg i cash så må den ut og treffe deg, risikere noe bøff med pengene osv. Kan bare ligge i sengen og selge det på et minutt på nettet ellers, sikkert og greit.
Bare kjøp btc og exchange over til XMR, ikke ulovlig å kjøpe bitcoins. Om noen lurer på hvor de ble av så gamblet du de bort på en sketchy gambling nettside og mistet alt
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er ikke BTC som er dirty her.. det er cashen til ts som skal bli brukt på btc som er det fra det jeg forstår..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er ikke BTC som er dirty her.. det er cashen til ts som skal bli brukt på btc som er det fra det jeg forstår..
Vis hele sitatet...
Helt korrekt, ser at tittelen min kan være mistolkes. Jeg ønsker å kjøpe BTC for cash, uten å identifisere meg selv. Jeg besitter ingen «dirty BTC».
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hvor mye sånn ca er det snakk om?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
hvor mye sånn ca er det snakk om?
Vis hele sitatet...
Småbeløp, rundt 50k
Sitat av Anonym113971 Vis innlegg
Småbeløp, rundt 50k
Vis hele sitatet...
ÉN gang? If so "så np"
Sist endret av meitemark; 8. februar 2022 kl. 17:08.