Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 7195
MacBook Pro AIR 13,3" 2013 modell. Selve lade kontakten i pcen er defekt. Hvor mye er den verdt mtp på at jeg tenker å selge den, siden det koster såpass mye for å få den reparert.
Fint lite. Du kan riktignok bytte I/O-boardet magsafe-kontakten sitter på (https://www.ifixit.com/Store/Mac/Mac.../IF188-092?o=1), men når det vil koste en tusenlapp + evt arbeid og du får nye laptoper til et par-tre tusen er det ikke verdt det
Sist endret av liasis; 25. februar 2021 kl. 23:07.
Har ikke så mye å tilføye etter liasis sitt svar, men jeg ble veldig nysgjerrig på hva en Macbook Pro Air er...? Mener du Pro? Eller mener du Air? Eller er det faktisk noe som heter Pro Air som har gått meg hus forbi?
Fuckdet
Trådstarter
Ingen som ver hvor mye den er verdt mtp på at noe er ødelagt ved den, og jeg ønsker å kvitte meg med den
Sitat av makkamysen Vis innlegg
Ingen som ver hvor mye den er verdt mtp på at noe er ødelagt ved den, og jeg ønsker å kvitte meg med den
Vis hele sitatet...
0,-
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Har ikke så mye å tilføye etter liasis sitt svar, men jeg ble veldig nysgjerrig på hva en Macbook Pro Air er...? Mener du Pro? Eller mener du Air? Eller er det faktisk noe som heter Pro Air som har gått meg hus forbi?
Vis hele sitatet...

Det er enten en Pro, eller en Air
Kunne sikkert gitt 500,- med frakt så lenge det kun er ladeplugg som er defekt.

Og det er en air
Sist endret av rfa; 26. februar 2021 kl. 19:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.