Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1056
Jeg har begynt på Ritalin men kunne tenkt meg å fortsette å røyke litt på kveldene. Har noen erfaring med hvordan disse vil påvirke hverandre i lengden?
Min erfaring er at det er god kombo. Det er jo vesentlig å få nok søvn og hvile når man bruker ritalin o.l. Så lenge du har det i mente ville jeg ikke vært bekymret. Dvs, ikke sitt våken hele natta i stuk og røyk hele uka hvis du vil minske sjansen for rusutløst psykose.

Min erfaring er at det er god kombo, men jeg har aldri brukt ritalin langvarig. Det er jo vesentlig å få nok søvn og hvile når man bruker ritalin o.l. Så lenge du har det i mente ville jeg ikke vært bekymret. Dvs, ikke sitt våken hele natta i stuk og røyk hvis du vil minske sjansen for rusutløst psykose.
Sist endret av Bær; 17. februar 2021 kl. 19:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
18 4
Sitat av Bær Vis innlegg
Min erfaring er at det er god kombo. Det er jo vesentlig å få nok søvn og hvile når man bruker ritalin o.l. Så lenge du har det i mente ville jeg ikke vært bekymret. Dvs, ikke sitt våken hele natta i stuk og røyk hele uka hvis du vil minske sjansen for rusutløst psykose.

Min erfaring er at det er god kombo, men jeg har aldri brukt ritalin langvarig. Det er jo vesentlig å få nok søvn og hvile når man bruker ritalin o.l. Så lenge du har det i mente ville jeg ikke vært bekymret. Dvs, ikke sitt våken hele natta i stuk og røyk hvis du vil minske sjansen for rusutløst psykose.
Vis hele sitatet...

Jeg bruker per nå 10mg mellom 7 og 8, og tar et par J’s mellom 20 og 00. Merker ikke noe ubehag men tenker på at det kan belaste hjertet på sikt. Eller at det kan bli verre når jeg øker dosen Ritalin.
Jeg er over 40 og har prøvd mye rart så psykose er jeg ikke umiddelbart redd for, men er jo greit å høre hva andre har erfart 😊
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Min erfaring er at det er en ganske dårlig kombo, ble evig sliten i hode og hjernen ble jævlig grøt av det.
Trådstarter
18 4
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Min erfaring er at det er en ganske dårlig kombo, ble evig sliten i hode og hjernen ble jævlig grøt av det.
Vis hele sitatet...
Hvor store doser gikk du på og hvor mye/ofte røyka du? Jeg tipper jeg ligger på 0.05g per kveld, om ikke mindre
Synes ikke det er så mye synergi, hverken positivt eller negativt mellom ritalin og cannabis. Ritalin tar jeg for å fungere i hverdagen, hasj røyker jeg for å kose meg om kveldene
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har ikke røyket samtidig som jeg har tatt ritalin. Men både jeg og en stor del andre fikk paranoia av ritalin alene, så bil ikke tro weed oppå der gjør det bedre