Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  40 7522
Selv om BTC mining har nådd en vanskelighetsgrad som stort sett utelukker "hjemme-minere" står jo ikke CC verden stille. Ethereum er blitt en populær valuta med en ganske stabil kurs og omsetsningsvolum. Det er mye hype rundt nylig lanserte Zcash. Mange som miner andre currencier også, uten at det er særlig omsetningsvolum på dem.

Selv har jeg prøvd å mine litt med et 7870 kort en klokket I5 2500K. Ingen av dem som greier å levere noe særlig med hashrate, så det blir ikke noe $ ut av det, men arti å prøve!

Har grublet på om jeg skulle forsøke å satse litt. Tanken er at jeg uansett bruker en god del kwh til oppvarming, så hva om jeg heller bygde to multi-GPU mining rigger som kunne fått stå å produsere varme og coins av noe slag?! Vil jo selvfølgelig bli noen kostbare varmeovner, men nå som Black Friday er på tur, kanskje man kan sikre seg en bunke GPUer til en nogenlunde fornuftig pris. Her i Norge er vi jo også velsignet med billig, ren elektrisitet, rimelig hardware og stabile internet linjer. Så vil påstå at vi egentlig har gode forutsetninger for mining!

Hva mener dere?
Sitat av Greenthumb Vis innlegg
Vil jo selvfølgelig bli noen kostbare varmeovner
Vis hele sitatet...
Det selges faktisk varmeovner, hvor innmaten egentlig er hovedkort m/CPU'er, og en radiator rundt.
Koster rundt 30000,- , men veit ikke hva avtaler du kan få med leverandør.
Synes å huske noe greier med at de betaler strømmen; er usikker på resten.

Vil uansett synse meg til at det kan bli en mer stabil inntektskilde enn bitcoin, gitt at du har en fast avtale.
Sist endret av Miss D. Meanour; 20. november 2016 kl. 12:27.
Nei du det tror jeg det er smått med minere om dagen. Hadde du begynt med dette for 5-7 år siden når det ikke krevde så kostbar hardware og så så mye strøm så ville det vært enklere. Men idag er det rett og slett blitt for kostbart.

Skal du mine idag så må du nesten bli kriminell samtidig ved å mine via andre folks datakraft, bot net.
Sist endret av frtoretang; 20. november 2016 kl. 15:52.
▼ ... flere år senere ... ▼
Er det verdt å starte mining i dag? Har skjønt at bitcoin begynner å bli tapsprosjekt.

Men er det verdt å mine andre kryptovalutaer som ethereum f.eks? Har et par middels kraftige gamer pc til overs. Burde man bli medlem av et felles mining nettverk helst?
Sitat av BeardedFreak Vis innlegg
Er det verdt å starte mining i dag? Har skjønt at bitcoin begynner å bli tapsprosjekt.

Men er det verdt å mine andre kryptovalutaer som ethereum f.eks? Har et par middels kraftige gamer pc til overs. Burde man bli medlem av et felles mining nettverk helst?
Vis hele sitatet...
En middels kraftig gaming-pc vil du tape penger på. Nå trenger man dedikerte miners for å kunne tjene på det. Og selv da går det lang tid før du tjener inn investeringen pga strømpris og vanskelighetsgraden.
Gjelder det kun for bitcoin eller alle kryptovalutaer nå mener du?
Sitat av frukoman Vis innlegg
En middels kraftig gaming-pc vil du tape penger på. Nå trenger man dedikerte miners for å kunne tjene på det. Og selv da går det lang tid før du tjener inn investeringen pga strømpris og vanskelighetsgraden.
Vis hele sitatet...
Har du et bra grafikkort tjener du lett 500-1000 i mnd, har du et veldig bra grafikkort kan fu ligge nærme 1500, ihvertfall med ETH. Har du flere grafikkort kan det bli riktig bra. Vega 56/64/5700/5700XT greier ca 50-55Mh/s som blir rundt 7-800 inkl strøm i mnd. 3060ti/3070 greier rundt 55-65Mh/s og drar inn ca 1000 i mnd. Jeg tjener ca 1000i mnd med mitt 3060ti og hele systemet drar under 200W fra veggen i timen.
Har et 1070 8gb som klarer 26-27 Mh/s og et Rx 580 4gb som klarer 3-4 Mh/s.

Det skal generere omtrentlig 586kr på 5 uker for en 0.05 ETH payout.
▼ ... noen uker senere ... ▼
https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/4...content=row-17

Grafikkort Fortjeneste per døgn Estimert månedlig fortjeneste
Nvidia RTX 3090 118 kroner 3615 kroner
Nvidia RTX 3080 96 kroner 2954 kroner


Hvor realistisk er dette? Dette er jo grei fortjeneste må jeg tro?
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/4...content=row-17

Grafikkort Fortjeneste per døgn Estimert månedlig fortjeneste
Nvidia RTX 3090 118 kroner 3615 kroner
Nvidia RTX 3080 96 kroner 2954 kroner


Hvor realistisk er dette? Dette er jo grei fortjeneste må jeg tro?
Vis hele sitatet...
Vel, du må jo huske å trekke fra strømforbruk, om det ikke er gjort allerede, spesielt på denne tiden av året hvor strøm er dyrt as fuck.
Men kan jo se ut som en relativt grei passiv inntekt egentlig.

6569kr mnd minus strøm som kan være alt fra 300 til 1000kr mnd avhengig av strømselskap, nettleie og strømpriser som forandrer seg fortere enn Erna skifter undertøy.
Nå er jeg ikke noen ekspert på mining eller noe sånt, bare smålig forsøkt å få det til selv før jeg ga opp, så er vel sikkert noen klokere hoder her som kan svare litt bedre.
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Vel, du må jo huske å trekke fra strømforbruk, om det ikke er gjort allerede, spesielt på denne tiden av året hvor strøm er dyrt as fuck.
Men kan jo se ut som en relativt grei passiv inntekt egentlig.

6569kr mnd minus strøm som kan være alt fra 300 til 1000kr mnd avhengig av strømselskap, nettleie og strømpriser som forandrer seg fortere enn Erna skifter undertøy.
Nå er jeg ikke noen ekspert på mining eller noe sånt, bare smålig forsøkt å få det til selv før jeg ga opp, så er vel sikkert noen klokere hoder her som kan svare litt bedre.
Vis hele sitatet...
Jeg har dyrka cannabis og teltet der trekker ca 720w 12-16t i døgnet pluss endel anna strøm knytta til operasjonen og jeg har etter 2 runder på både vinterstid å sommerstid ikke merka det store på strømregninga Snakk om kanskje 2-300 mere i mnd. Vet at den er ganske dyr om dagen, men om et grafikkort trekker ca 800-1000w døgnet rundt å kan generere 2500-3500kr per måned er det fortsatt grei fortjeneste tatt i betrakning at man ikke gjør en dritt for det.
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Jeg har dyrka cannabis og teltet der trekker ca 720w 12-16t i døgnet pluss endel anna strøm knytta til operasjonen og jeg har etter 2 runder på både vinterstid å sommerstid ikke merka det store på strømregninga Snakk om kanskje 2-300 mere i mnd. Vet at den er ganske dyr om dagen, men om et grafikkort trekker ca 800-1000w døgnet rundt å kan generere 2500-3500kr per måned er det fortsatt grei fortjeneste tatt i betrakning at man ikke gjør en dritt for det.
Vis hele sitatet...
Vel, da er det nesten egentlig bare å kjøre på, ved mindre det finnes bedre løsninger.. Nesten så jeg får lyst til å fikse opp den ene stasjonære jeg har stående i håp om å tjene litt ekstra, er bare det å få investert i nyere grafikkkort da
Jeg prøvde å mine litt med mitt 1070ti og da får jeg ca 0.00007193 btc på ett døgn noe som med dagens btc kurs tilsvarer ca 28kr :P
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Jeg prøvde å mine litt med mitt 1070ti og da får jeg ca 0.00007193 btc på ett døgn noe som med dagens btc kurs tilsvarer ca 28kr :P
Vis hele sitatet...
For øyeblikket har jeg bare en GT 1030 i ene pcen og en GTX 560 i den andre, tror ikke de hadde klart noe særlig.
Hadde sikkert funka, men tror nok kostnadene hadde vært større en gevinsten der.
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Jeg prøvde å mine litt med mitt 1070ti og da får jeg ca 0.00007193 btc på ett døgn noe som med dagens btc kurs tilsvarer ca 28kr :P
Vis hele sitatet...

Prøv å mine eth med lolminer heller
Har 2 skjermkort aktive akkurat nå.
3080 kort som gir meg 86MH/S på ETH med 170w underklokket.
1080ti kort som gir meg 33MH/S på ETH på 150w underklokket.
Så rimelig fornøyd

Anbefaler å klokke opp minnet og skrue ned powerlimit til rundt 50%.
Mister kun litt ytelse på ETH mining men sparer MYE strøm og varme på det.
Sist endret av Iminzilion; 14. februar 2021 kl. 08:56.
Sitat av BeardedFreak Vis innlegg
Prøv å mine eth med lolminer heller
Vis hele sitatet...
Jeg har bare prøvd nicehash, den var veldig enkel å bruke. Har googla og lasta ned lolminer men skjønte pent lite :P
Sist endret av NokErNok; 14. februar 2021 kl. 09:10.
Jeg så en youtube i går om lolminer og eth men han viste bare 2 alternativer 4GB grafikkminne og mer. Hvis jeg har et eldre Quadro kort med 1-2GB er det dødfødt å bare prøve?
Sitat av Dough Vis innlegg
Jeg så en youtube i går om lolminer og eth men han viste bare 2 alternativer 4GB grafikkminne og mer. Hvis jeg har et eldre Quadro kort med 1-2GB er det dødfødt å bare prøve?
Vis hele sitatet...
Har du link til den filmen? Jeg tenker det skader ikke å prøve
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Har du link til den filmen? Jeg tenker det skader ikke å prøve
Vis hele sitatet...
Ikke at jeg skjønte halvparten men han fikk det til å se lett ut.

https://www.youtube.com/watch?v=xqny5SSFRTo&t=1102s

Ca 12 minutter så ser du de 2 alternativene en fil for "bare" 4G minne og en for mer...

Det er ikke noe alternativ med mindre?
Sist endret av Dough; 14. februar 2021 kl. 12:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Dough Vis innlegg
Ikke at jeg skjønte halvparten men han fikk det til å se lett ut.

https://www.youtube.com/watch?v=xqny5SSFRTo&t=1102s

Ca 12 minutter så ser du de 2 alternativene en fil for "bare" 4G minne og en for mer...

Det er ikke noe alternativ med mindre?
Vis hele sitatet...
Skjønte heller ingenting av den videon... Holder meg til nicehash jeg. Enkel å bruke å oversikt over hvor mye jeg faktisk miner.
1: Med en vanlig «gamer-pc» er det 0 vits og mine for profit.
2: Du ødelegger gpu & cpu over kun et par måneder da disse står og går på høygir 24/7.
3: Hvis du skal mine, kjøp en antminer som er bygd for dette og la den stå å gå.
4: MYE større sjangs for at du tjener penger om du investerer i coins som ETH, LTC, XRP osv som er populære & MYE billigere en BTC, men som kan fortsatt stige med mange 10-talls % ila av dette året.
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
1: Med en vanlig «gamer-pc» er det 0 vits og mine for profit.
2: Du ødelegger gpu & cpu over kun et par måneder da disse står og går på høygir 24/7.
3: Hvis du skal mine, kjøp en antminer som er bygd for dette og la den stå å gå.
4: MYE større sjangs for at du tjener penger om du investerer i coins som ETH, LTC, XRP osv som er populære & MYE billigere en BTC, men som kan fortsatt stige med mange 10-talls % ila av dette året.
Vis hele sitatet...
Nei, skjønner profitten ikke blir det store med en vanlig gamer pc.
Har ikke planer om å mine i flere mnder, men var mest for å prøve å sette meg inn i dette med mining og krypto men det er vanskelig ser jeg.
Hva er en antminer, det samme som en mining-rigg?
Til tross for 100% load på skjermkortet er tempen på max 62 grader. Det synes jeg er rart da det blir varmere under gaming.
Sist endret av NokErNok; 14. februar 2021 kl. 14:02.
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Nei, skjønner profitten ikke blir det store med en vanlig gamer pc.
Har ikke planer om å mine i flere mnder, men var mest for å prøve å sette meg inn i dette med mining og krypto men det er vanskelig ser jeg.
Hva er en antminer, det samme som en mining-rigg?
Vis hele sitatet...
En antminer er en ferdigbygd rigg / pc kun for mining.
F.eks antminer t17+, kan dra inn ca 5-6000kr pr mnd, og koster 35-40000 i innkjøpspris.
Mining er selvfølgelig lønnsomt i lengre løp, er en grunn til at alle nye skjermkort og cpu’er blir utsolgt. Men man må investere så mye mer en hvis man kun investerer direkte i coinsa for å få en mulig god profit.
Sist endret av jaffarbigbag; 14. februar 2021 kl. 14:04.
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
En antminer er en ferdigbygd rigg / pc kun for mining.
F.eks antminer t17+, kan dra inn ca 5-6000kr pr mnd, og koster 35-40000 i innkjøpspris.
Mining er selvfølgelig lønnsomt i lengre løp, er en grunn til at alle nye skjermkort og cpu’er blir utsolgt. Men man må investere så mye mer en hvis man kun investerer direkte i coinsa for å få en mulig god profit.
Vis hele sitatet...
Okok, ja har sett på ether å vurderer å investere der. Men vet du noen gode norske guider som gir en introduksjon til mining? Jeg sliter litt endel med de engelske.
Om jeg kan dra inn en fortjeneste på 3-4k per måned er det ekstremt stor hjelp for meg selv om det er både strøm og skatt på drittn.
Noen som har erfaring med cloud mining eventuelt? Jeg husker dette var et område som var sterkt utsatt for svindel og useriøsitet, men finnes det alternativer idag som man faktisk har mulighet for å tjene litt på?
Tenker da på tjenester som genesis-mining, hashflare osv.
Sitat av DelfinDykk Vis innlegg
Noen som har erfaring med cloud mining eventuelt? Jeg husker dette var et område som var sterkt utsatt for svindel og useriøsitet, men finnes det alternativer idag som man faktisk har mulighet for å tjene litt på?
Tenker da på tjenester som genesis-mining, hashflare osv.
Vis hele sitatet...
Du låner ut datakraft til de uten at du selv vet det, cloud mining er bare bullshit..
Du får langt ifra samme H/s som du kan få selv med et mining setup/program

Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Okok, ja har sett på ether å vurderer å investere der. Men vet du noen gode norske guider som gir en introduksjon til mining? Jeg sliter litt endel med de engelske.
Om jeg kan dra inn en fortjeneste på 3-4k per måned er det ekstremt stor hjelp for meg selv om det er både strøm og skatt på drittn.
Vis hele sitatet...
MIRAIEX, Nordnet & Shareville.
Det beste tipset jeg kan gi deg er bare å lese deg opp, bruk en helg elns til det.
Sist endret av drwibez; 14. februar 2021 kl. 15:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av drwibez Vis innlegg
Du låner ut datakraft til de uten at du selv vet det, cloud mining er bare bullshit..
Du får langt ifra samme H/s som du kan få selv med et mining setup/program
Vis hele sitatet...
Hvis man har en god rigg som tjener profitt er det vel kanskje ingen som hadde leid den ut så noen andre kan tjene den profitten heller. Når jeg tenker meg om to ganger vil det jo aldri være gunstig å leie ut noe som tjener noen andre penger du kunne tjent selv... Facepalm
Sitat av DelfinDykk Vis innlegg
Hvis man har en god rigg som tjener profitt er det vel kanskje ingen som hadde leid den ut så noen andre kan tjene den profitten heller. Når jeg tenker meg om to ganger vil det jo aldri være gunstig å leie ut noe som tjener noen andre penger du kunne tjent selv... Facepalm
Vis hele sitatet...
Cloud mining er som sagt kun bullshit..
Ikke verdt tanken engang.
Prøvde selv bare for gøy for en stund siden, og lå knapt på 20-25kr etter 24-timers mining.
Det bruker enormt mye CPU kraft, og som jeg skrev tidligere her er dette langt ifra bra for pc'en.
Kjøpte tre minere ganske nylig. Har hatt lyst til å kjøpe en av de nye ASIC minerne men siden de er umulig å få tak i (ikke umulig men de som er utsolgt fra leverandør vil ikke bli levert før i august, så er vanskelig å vite når neste batch blir tilgjengelig, altså verre en å få tak i en PS5 til normalpris) gikk jeg til innkjøp av tre utdaterte ASICs bare for å lære meg maskinene og kjenne før jeg eventuelt fikk tak i en av de nye modellene.

Nå er prisen på både coinsa steget veldig den siste tiden så tallene var helt annerledes for en mnd siden. Men man undervurderer uansett hvor mye de bråker før man får maskinene i hus. Opp mot 75db om de ikke får tilstrekkelig kjøling. MYE varme MYE støy!

Bruker "www.litecoinpool.org/calc" til å reine ut fortjeneste og 0.15$ i strømpris. Her kjører de merged mining men fortjenesten blir utbetalt i Litecoin.
Antminer L3+ som er overklokket, bruker 980w lever 600mh/s

Litecoin:
Month 0.66492062 LTC intekt $140.70 strøm $105.84 fortjeneste $34.86


Bruker "whattomine.com/coins/" til å reine ut fortjeneste og 0.15$ i strømpris.
2x Innosilicon a9, bruker 1240w leverer 105ks/s

Zcash:
Month 1.154517 ZEC intekt $182.82 strøm $133.92 fortjeneste $48.90


Når man miner må man heller se på det som en invistering en noe man skal få utbytte av månedlig.
Sist endret av utepaanordnes; 14. februar 2021 kl. 17:07.
Sitat av Dough Vis innlegg
Jeg så en youtube i går om lolminer og eth men han viste bare 2 alternativer 4GB grafikkminne og mer. Hvis jeg har et eldre Quadro kort med 1-2GB er det dødfødt å bare prøve?
Vis hele sitatet...

Da burde du mine etc på lolminer. Ethereum Classics, se om du får en spisbar frofitt der. Du kan følge samme videoen, men gjør stegene i etc.bat filen og send det til en etc lommebok
Skjermkortet belastes mye under mining, men hva er det som belastes/gjør at det ryker? Er det vifta, temp eller bare hardkjør?
Har mina bare får å lære litt i ca 2 dager nå og høyeste temp på grafikkort er 62 grader, og vifta går heller ikke for fult. Så hva er det som gjør at det er hardt for kortet når gaming øker både temp og viftehastighet på kortet?
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Skjermkortet belastes mye under mining, men hva er det som belastes/gjør at det ryker? Er det vifta, temp eller bare hardkjør?
Har mina bare får å lære litt i ca 2 dager nå og høyeste temp på grafikkort er 62 grader, og vifta går heller ikke for fult. Så hva er det som gjør at det er hardt for kortet når gaming øker både temp og viftehastighet på kortet?
Vis hele sitatet...
Sier seg selv at når det står å går på høy varme, tempo & load 24 timer i døgnet kortes levetiden på hardware betraktelig.
En gaming PC er ikke bygd for å stå i slikt stress 24 timer i døgnet, den er bygd for å dra spill på høy FPS uten lagg i kortere, og selvfølgelig lengre spilløkter, men som sagt, ikke 24/7.
Som du selv skriver, vifta di har ikke gått på fult, og heller ikke vært grader over 70-75+, og da har du heller ikke fått mina så mye at du tjener på det iforhold til hva du bruker.
Da er vi tilbake til det med at da er det vel egentlig 0 vits å utsette komponentene for dette i det heletatt, og vertfall ikke ENDA mer stress?
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Sier seg selv at når det står å går på høy varme, tempo & load 24 timer i døgnet kortes levetiden på hardware betraktelig.
Vis hele sitatet...
Jeg har alltid lurt på dette, faktisk. Kunne du forklart det til oss dumme? Hva er det som ryker? Er det bare viften, som enkelt kan repareres/erstattes av en ny, billig vifte? Er det noe som kortslutter? Hvorfor? Varme? Hva er det som ikke tåler varmen og blir ødelagt?

Jeg har altså også hørt at komponenter ryker når de blir utsatt for hardkjør, men nøyaktig hva er det egentlig som skjer? Det er jo begrenset med mekanisk slitasje, så hva er det som ryker, og hvordan/hvorfor?
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Sier seg selv at når det står å går på høy varme, tempo & load 24 timer i døgnet kortes levetiden på hardware betraktelig.
En gaming PC er ikke bygd for å stå i slikt stress 24 timer i døgnet, den er bygd for å dra spill på høy FPS uten lagg i kortere, og selvfølgelig lengre spilløkter, men som sagt, ikke 24/7.
---
Vis hele sitatet...
En pc med vannkjøling, med f eks ryzen cpu som står ubrukt ibland månedsvis-er da mer eller mindre fortsatt som ny da-om den er ekstremt lite brukt. Vann i vannkjøler kan ikke fordampe siden det er et lukket system. Eneste problem som jeg kan se er at kjølepasta på cpu kanskje tørker/forvitrer?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det er faktisk det å skrues av og på som er den største belastningen for alt elektronisk utstyr. Temperaturforskjellene vil gå ut over komponenter til slutt, da metaller krymper og ekspanderer.

Stabile forhold er alltid det beste.
Sist endret av Dodecha; 15. februar 2021 kl. 09:54.
Sitat av Iminzilion Vis innlegg
Har 2 skjermkort aktive akkurat nå.
3080 kort som gir meg 86MH/S på ETH med 170w underklokket.
1080ti kort som gir meg 33MH/S på ETH på 150w underklokket.
Så rimelig fornøyd

Anbefaler å klokke opp minnet og skrue ned powerlimit til rundt 50%.
Mister kun litt ytelse på ETH mining men sparer MYE strøm og varme på det.
Vis hele sitatet...
Et lite tips: hvis du bruker EthLargementPill på 1080ti kan du få den opp i over 40+ Mhs og samtidig gjøre den mer effektiv. Gjorde det med min 1080 (ikke ti) og gikk fra 21 til 30 Mhs!
Du kan stake Cardano
Jeg har en båt i havn året rundt. Betaler en 1000lapp i året for landstrøm. Det er wifi.
Har nå en liten vifteovn med timer som går noen timer i døgnet - burde jeg kanskje mine isteden?

Jeg trenger en "kjip" laptop med kraftig grafikkort? hmmm
Sitat av Bobsacamano Vis innlegg
Jeg har en båt i havn året rundt. Betaler en 1000lapp i året for landstrøm. Det er wifi.
Har nå en liten vifteovn med timer som går noen timer i døgnet - burde jeg kanskje mine isteden?

Jeg trenger en "kjip" laptop med kraftig grafikkort? hmmm
Vis hele sitatet...
Kjøp deg en utdatert ASIC miner (en som bruker like mye strøm som den miner i verdi). Så lenge du ikke bor i båten og må høre på alt støyet spiller jo ikke noen rolle om den går i minus når du har gratis strøm. Kjøper du utdaterte modeller blir det billigere en en lapptop uansett, du finner noe som drar inn mellom 500-1000kr i mnd for 3000,- brukt.

Bare til å glemme laptops, om ikke du får tak i en med RTX-30xx og da er den ikke mye "kjip" lengre, er ASICS som gjelder.

Da holder du i tilleg båten varm gjennom hele vinteren
Sist endret av utepaanordnes; 15. februar 2021 kl. 19:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av hreni999 Vis innlegg
Et lite tips: hvis du bruker EthLargementPill på 1080ti kan du få den opp i over 40+ Mhs og samtidig gjøre den mer effektiv. Gjorde det med min 1080 (ikke ti) og gikk fra 21 til 30 Mhs!
Vis hele sitatet...
Takker, skal få sjekket det i morgen