Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 958
Har holdt på med smokings i 12-13år, har ved flere anledninger også spist opp mot 4-5gram med god hasj av gangen (lage mye kake før), men jeg har ALDRI opplevd noe visuals som folk prater om?
Føler nesten det er bare tull det folk sier om visuals.
Har en vennegjeng der vi alle har røyka i mange år, men ingen har opplevd dette..!
Har hatt de gangene jeg har vært for rusa på edibles, så det ikke var digg engang, men at det skal komme visuals?
Noen som har noe info på dette?
God helg
Vel, ikke noe sånn halliser at man ser de like klart som virkelige ting. Men første gang jeg prøvde cannabis spiste jeg 1 gram, var like turet som første gang jeg tok en syrebit, men på en annen måte. Bakken gynget skikkelig frem og tiilbake, omtrent som om jeg var i høy sjø. Måtte sette meg ned. Aldri fått samme virkning som de første gangene, men hørte om en som fikk den «gynge» effekten etter en spiseskje med cannabisolje. Og en kompis som så «skrekk»ansikt i vinduet et kort glimt, etter heftig grønt. Har selv fått hjertet i halsen når jeg tror det er noe der type ting, men f.eks bare var to kumlokk, ha ha.
Sist endret av Bobben79; 16. januar 2021 kl. 13:05. Grunn: Glemte noe
Det kommer veldig an på hvordan du er satt sammen. Kjenner noen som aldri får visuals på lsd, uansett hva. Jeg har veldig med visuals. Har sett ting på cannabis også, alt fra syrete effekter til gigantiske snickers-sjokolader som sakte gled over himmelen (lå i en sofa og glana i taket). En endeløst stor hvit katedral ble bygd veldig fort over en time med øynene igjen. Den sluttet aldri å ekspandere.

Bobben: Den bakkegyngingen husker jeg fra Barcelona. Hadde kjøpt noe potent weed og sto ute på gata og røyka joint. Godt over halvveis er jeg panzerfucked, og plutselig er det som å stå i et hoppeslott. Kasta jointen, gikk opp på rommet og la meg, og så kom opplevelsen med katedralen.
Har opplevd at mønstrer flyter ut på veldig god sativa. Opplevd at skrift på skilt og vegger vibrer litt også. Det har ikke vært avhengig av strain, mer lav toleranse og mye thc.
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Altså tror ikke jeg har hatt noen direkte visuals eller halliser. Men jeg har vært så fucked at det skillet mellom fantasi og virkelighet ikke er en så veldig definert grense. Og da har det vært ofte at jeg forestiller meg at jeg ser det jeg tenker på. Spesielt om jeg ligger i senga i ett mørkt rom.
Jeg røyka olje i glasspipe engang og fy faen så fjern jeg ble. Opplevdes litt som liten dose sopp, husker jeg så på veggen og kunne nesten se lysstråler. Ikke røyka glasspipe etter det.
Noen som har tanker om sammenhengen mellom manglende visualisering på rus og aphantasia?

https://www.buzzfeed.com/angelicaama...minds-eye-quiz

Får ikke hallusinasjoner på LSD med mindre det fremprovoseres av lys eller skyggemønster. Men tenker helt sykt klart, strukturert og rasjonelt.
Sitat av Benway Vis innlegg
Det kommer veldig an på hvordan du er satt sammen. Kjenner noen som aldri får visuals på lsd, uansett hva. Jeg har veldig med visuals. Har sett ting på cannabis også
Vis hele sitatet...
Spennende! Har som sagt vårt på noen monsterdoser edibles, det værste som skjedde en gang var at jeg måtte søke opp om man kunne dø av for mye
Men har tatt sopp noen få ganger uten visuals der heller så kanskje det er noe i det du sier

Sitat av Thinktwice Vis innlegg
Noen som har tanker om sammenhengen mellom manglende visualisering på rus og aphantasia?

https://www.buzzfeed.com/angelicaama...minds-eye-quiz

Får ikke hallusinasjoner på LSD med mindre det fremprovoseres av lys eller skyggemønster. Men tenker helt sykt klart, strukturert og rasjonelt.
Vis hele sitatet...
Hadde null problemer med den quizen du linka bare så du vet det
Sist endret av farligepiller; 16. januar 2021 kl. 16:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Vær obs på halveringstid til benzodiapiner, og at disse trolig vil dempe noen psykoaktive virkninger betraktelig. Mange bruker benzo for å avbryte "badtrips", men dette er ikke anbefalt. Iallefall er poenget at man ikke bør være på benzo hvis man ønsker sterkere visuals, så vidt jeg har fortsått det.
Selv har jeg definitivt opplevd psykedeliske tilstander og visuals på cannabis, da spesielt edibles. Gjerne grønt med mye thc (sativa), men hasj/indica smeller som faen det også.
Jeg har stort sett ikke fakka med piller og andre ting, så kanskje den "eksklusive" cannabisbruken har gjort meg mer "tuned in" på effekter av akkurat dette stoffet.
Sitat av farligepiller Vis innlegg
Har som sagt vårt på noen monsterdoser edibles, det værste som skjedde en gang var at jeg måtte søke opp om man kunne dø av for mye
Vis hele sitatet...
113 er vant med telefoner fra folk som friker ut fordi de er for steine og tror de skal stryke med. Godt å høre du fant ut av det selv ^^
Sitat av Benway Vis innlegg
113 er vant med telefoner fra folk som friker ut fordi de er for steine og tror de skal stryke med. Godt å høre du fant ut av det selv ^^
Vis hele sitatet...
Hahaha, hadde aldri falt meg inn å ringe inn for det
Hadde hatt noen mnd pause den gangen og kjørte på med noe potent hasjolje, aldri vært så borte på thc noen gang

Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Vær obs på halveringstid til benzodiapiner, og at disse trolig vil dempe noen psykoaktive virkninger betraktelig. Mange bruker benzo for å avbryte "badtrips", men dette er ikke anbefalt. Iallefall er poenget at man ikke bør være på benzo hvis man ønsker sterkere visuals, så vidt jeg har fortsått det.
Selv har jeg definitivt opplevd psykedeliske tilstander og visuals på cannabis, da spesielt edibles. Gjerne grønt med mye thc (sativa), men hasj/indica smeller som faen det også.
Jeg har stort sett ikke fakka med piller og andre ting, så kanskje den "eksklusive" cannabisbruken har gjort meg mer "tuned in" på effekter av akkurat dette stoffet.
Vis hele sitatet...
Dette kan jeg skrive under på, får mindre effekt av god weed når jeg har inntatt benzo noen dager i forkant.

Spiste aldri noe piller før langt inn i min røykekarriere!
Sist endret av farligepiller; 16. januar 2021 kl. 18:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.