Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 3180
Hei, bestilte akkurat en pakke med MANGO KUSH HERBAL BLEND fra Real-Leaf.com og lurer på om noen har noe erfaring med dette. Går det bra med tollen?
Å bestille shit fra utlande via darkweb er dårlig idè, å bestille shit fra utlandet generelt sett er jævla dårlig butikk.
Med en avsender ved navn Real-Leaf, vil jeg tro det er 99% sjangse for at det blir stoppet.
Clean your house..
Real leaf er en urteblanding til å mekke med. Det er vel ikke ulovlig? Ei heller er det darkweb.
https://www.real-leaf.com
Jeg handla der i høst. Fikk det fint frem. Ett fantastisk produkt og bytte ut tobakken med.

På den andre siden fikk jeg en bekreftelse på at 'pakken min ble sendt' i vinter. Jeg tok kontakt med deres support og spurte hvorfor jeg fikk bekreftelse på at produktet var sendt fra dem, 3 måneder etter at jeg hadde mottatt varene. Fikk som svar at det var blitt tull i systemet, og at de hadde sendt en ny forsending. Jeg skulle slippe og betale for denne, men pakken var sendt og den kunne ikke stoppes.

Jeg mottok aldri denne forsendelsen.
bestilte for ikke lenge siden og ble stoppa i tollen pga ''ulovlig innhold'', hva dette var kunne de ikke svare meg på og ba meg ta det med posten. Når jeg ringte posten ble jeg sendt tilbake til tollen og det samme svaret 6 ganger før jeg fikk kverulert meg til at pakken skal bli videresendt IDAG om de ikke gir meg en beskrivelse på HVA som er ulovlig i pakken.

Det er dritt og røyke på tbh.
Sist endret av jaffarbigbag; 10. mai 2019 kl. 18:53.
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
bestilte for ikke lenge siden og ble stoppa i tollen pga ''ulovlig innhold'', hva dette var kunne de ikke svare meg på og ba meg ta det med posten. Når jeg ringte posten ble jeg sendt tilbake til tollen og det samme svaret 6 ganger før jeg fikk kverulert meg til at pakken skal bli videresendt IDAG om de ikke gir meg en beskrivelse på HVA som er ulovlig i pakken.

Det er dritt og røyke på tbh.
Vis hele sitatet...
Da vet jeg hvor den feilsendte ble av iallefall. X)
Bytta ut tobakken med Real Leaf for en mnd siden.

Har kommet meg betraktelig i lungene på kort tid. Kjøp helst den originale, da de med smak ikke er noe tess, spør du meg.

Varer en hel del lengre enn tobakk til mekking. Greiere for både helse og lommebok over tid.

Venter selv en ny ladning i posten. Ikke opplevd kluss med tollen.
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis det ikke er ulovlig å innføre til norge skal du egentlig ikke være redd for tollen. Jeg har sett mye på OSL 24-7 på MAX ( TV serie fra gardermoen som viser hvordan politi og tollen jobber) og etter visse episoder der de viser hvor grundig de undersøker alle pakker som kommer fra utlandet... spesielt visse land... jeg hadde aldri turt å bestille noe ulovlig fra utlandet.!
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
bestilte for ikke lenge siden og ble stoppa i tollen pga ''ulovlig innhold'', hva dette var kunne de ikke svare meg på og ba meg ta det med posten. Når jeg ringte posten ble jeg sendt tilbake til tollen og det samme svaret 6 ganger før jeg fikk kverulert meg til at pakken skal bli videresendt IDAG om de ikke gir meg en beskrivelse på HVA som er ulovlig i pakken.

Det er dritt og røyke på tbh.
Vis hele sitatet...

De selger det seriøst på shady🤦x♂️😂
hvilken av de på shady er best?
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Sitat av KnutAnkhAton Vis innlegg
hvilken av de på shady er best?
Vis hele sitatet...
Kanskje heller bestille fra utlandet? Er vel over dobbelt så dyrt på Shady
Sitat av KnutAnkhAton Vis innlegg
hvilken av de på shady er best?
Vis hele sitatet...
Vist eg skal kjøpe igjen blir det 《og kush》. Hadde pinnaple express sist, den var helt ok men ikke helt til forventningene. Anbefaler du bestiller og kush.

Sitat av Adeith Vis innlegg
Kanskje heller bestille fra utlandet? Er vel over dobbelt så dyrt på Shady
Vis hele sitatet...
Foretrekker selv norske butikker, mye kjappere levingstid, også er det lettere klage om noe er feil med produktet. De extra kronene er verdt det.
Sitat av Adeith Vis innlegg
Kanskje heller bestille fra utlandet? Er vel over dobbelt så dyrt på Shady
Vis hele sitatet...
Joa men røyker vanligvis ikke så jeg trenger bare en pakke så jeg har til å røyke chillum hvis jeg får besøk.
Sitat av KnutAnkhAton Vis innlegg
hvilken av de på shady er best?
Vis hele sitatet...
De smaker og lukter helt likt, samt inneholder akkurat de samme ingrediensene.
Testa alle 3 versjonene med "terpenes" og den originale, det er ingen forskjell.
R.i.p 23.04.2021
Smaker relativy dritt og syned det er harskere for halsen en vanlig tobakk. Er nok vant til nikotinen for real leaf var absolut bullshit. Thc + nikiton smeller fortere å bedre i mine øyne
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Må "dere" slutte med skremselen.

Ja, pakka di har 99% større sjans for å bli tatt enn innlands, det er fordi det ikke finnes kontroll eller er svært sjeldent kontroll der.
Jeg har bestilt fra utlandet, det har gått bra og ett par har ikke dukket opp. det er over ett år siden de ikke har dukket opp så disse er nok aldri sendt. innlands er best men utlands er ikke så ekstremt utrygt som folk skal ha det til. _LITT_ mer noia når du bestiller fra utlandet tho.
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Real Leaf har da aldri vært ulovlig i Norge? Har selv kjøpt direkte fra RL et titalls ganger. Alle har kommet fram med sporing.
Kan anbefale Shady.no på det varmeste. Kjøpte både Volcano og Pax der. Raskt, diskret og effektivt
Anonym bruker
"Villig Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Real Leaf har da aldri vært ulovlig i Norge? Har selv kjøpt direkte fra RL et titalls ganger. Alle har kommet fram med sporing.
Vis hele sitatet...
Nope, tror nok heller det at folk tror det er ekte terpener fra cannabis i det eller noe sånt.
Bringebærblader, marshmellowblader, lakrisrot og mullein er ikke ulovlig, terpenene kommer ikke fra cannabis, men finnes også i andre ting, blant annet trær, planter, frukt og forskjellige krydder.
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
De smaker og lukter helt likt, samt inneholder akkurat de samme ingrediensene.
Testa alle 3 versjonene med "terpenes" og den originale, det er ingen forskjell.
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Real Leaf har da aldri vært ulovlig i Norge? Har selv kjøpt direkte fra RL et titalls ganger. Alle har kommet fram med sporing.
Vis hele sitatet...
Slenger meg på disse.

Har prøvd alle typene, men kan ikke si jeg har merket noen forskjell.

Er ikke noe ulovlig innhold, og jeg bestiller direkte fra Real-Leaf.
Blitt noen pakker, aldri opplevd problemer.
Tar heller ikke månedsvis som med kinapakker, men kan regne med et par uker.
Den eneste forskjellen jeg har merket meg er at ting rullet med damianamiksen brenner saktere enn de andre miksene.