Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2747
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Snuser General Extra sterk porsjon. Kjøper alltid snus enten på båten eller i sverige og der er det fortsatt samme snusboks og samme navn. Var innom en bensinstasjon idag for å kjøpe fullpris-snus og ba om general ekstra sterk porsjon. Damen bak disken fant ikke den. Også kom hun på at snusen byttet navn for en tid tilbake. Men hva som tilsvarte extra sterk porsjon viste hun ikke, kanskje var det No 4 sa hun. Men orker ikke sløse penger på feil snus, er jo nesten hundre kroner boksen i Norge. Så da må jeg vite at jeg får Extra sterk porsjon og ikke noe annet.

Noen som vet hvilken norsk snus som tilsvarer svensk General Extra sterk porsjon?
g3 no1 extra strong
Eller classic no 4 portion ex strong?
Sitat av LoooK Vis innlegg
Eller classic no 4 portion ex strong?
Vis hele sitatet...
Det er riktig.
General Classic No4 Portion Ex Strong er vanlig størrelse, mens G3 er slim
General Classic
No4 Portion Ex Strong

Kilde: Leser fra min egen genereal ekstra sterk portion boks.



Bilde fra nettet:







Det er altså denne snusen her (designet som var):

Ganske unødvendig å gjøre alle tobakksprodukter militær grønne. Folk slutter ikke å snuse eller røyke av den grunn.
Sitat av Fuxurious Vis innlegg
Ganske unødvendig å gjøre alle tobakksprodukter militær grønne. Folk slutter ikke å snuse eller røyke av den grunn.
Vis hele sitatet...
Målet med designendringen var ikke å få folk til å slutte å røyke eller snuse, men redusere antallet nye som begynner med det. Mindre appellerende til de yngre osv.
Sitat av Sargasm Vis innlegg
Målet med designendringen var ikke å få folk til å slutte å røyke eller snuse, men redusere antallet nye som begynner med det. Mindre appellerende til de yngre osv.
Vis hele sitatet...
Ja jeg vet det. Men jeg tror ikke det hjelper for det heller, de yngre er eksponert for tobakk på fest osv. Ergo det er like appelerende for dem da. Enda et idiotisk tiltak fra den norske kontroll stat.
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Fuxurious Vis innlegg
Ganske unødvendig å gjøre alle tobakksprodukter militær grønne.
Vis hele sitatet...
Neinei. Nå er det jo litt status å grønn snus eller sigaretter. Det viser at du har penger nok til å handle norske varer. Og du har så mye spenn at du blåser i avgifter og hva det koster. White trash å bruke tax free snus og tax free sigaretter.