Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1441
Har eg amf som er veldig fuktig og småktig gul. Lukter blomsterstøv. Noen som ver om dette er bra kvalitet?
Anonym bruker
"Glad Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres lovende ut, men man vet ikke før man har prøvd :P
Nei, ingen av oss og ikke du heller har noe slags grunnlag for å vite noe som helst om kvalitet basert på utseende, konsistens og lukt.
Kan være bra saker om den er fuktig i starten, men den skal bli tørr etter du har lina opp. Blomsterstøv eller en kjemisk søt lukt er en god beskrivelse

Mye av speeden jeg har smelt opp i nasen har vært tørr med klump form, og søt stikkende kjemisk lukt. Har også kommet over rød speed, det var ikke noe særlig bra saker, hadde grei funk, men ikke like bra som den mest rene speeden jeg fikk tak i før i tida.
Sist endret av Fuxurious; 29. mars 2020 kl. 23:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Var topp kaliyet vil jeg Si
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde en sånn type nylig. Fungerer fint den, men ga meg jævlig med puls og den varer i 16 timer før det er sjans for søvn. Litt små-psykedelisk og MDMA aktig er den også. Blitt litt vel mye av den de siste dagene og i morges kollapset jeg i offentligheten og ble hentet med ambulanse til hoved-legevakta i byen. Hadde arrytmier og litt krøll men det gikk seg til og så ikke ut til å være så farlig noe mer. De anbefalte at jeg ventet her i tilfelle noe skulle skje, men den døren inn dit var som å se rett inn i reaktorkjernen på chernobyl - ikke faen. Kom hjem og glugga i meg vannglasset. Faen, hadde visst hatt de siste 0,2'ern i den. På'n igjen... Det ble en halvtimes psykedelisk nær-døden opllevelses-runkesession før jeg innså at jeg hadde mange plikter å forholde meg til som jeg måtte begynne på... Våken lenge nå og alt er relativt psykedelisk, voldsomme tracere. Nå skal jeg gi søvn et forsøk for første gang på minst fem soler.

Kjøpte to rivotril. Skikkelig falske, det er som pilleversjonen av barnehåndskrift og de løser seg opp med en gang, spiste en kvart en. Skulle gjerne desinfisert den da jeg ikke gidder corona på grunn av alle de skittene narkisene som har gravd oppi det rævhullet av en pilleboks men er redd det kun smuldrer opp om jeg putter antibac på. Kanskje løse en i en shot med konjakk? Vet det bør være sterkere enn 40% men over tid bør vel cellemembranen oppløses likevel, - biologer?

Klart det ikke er 2 mg clonazepam, men etter en kvart en så duppa jeg faktisk nesten litt av i en times tid så noe er det jo og jeg vil jo gjerne duppe av.
Sitat av Fuxurious Vis innlegg
Kan være bra saker om den er fuktig i starten, men den skal bli tørr etter du har lina opp. Blomsterstøv eller en kjemisk søt lukt er en god beskrivelse

Mye av speeden jeg har smelt opp i nasen har vært tørr med klump form, og søt stikkende kjemisk lukt. Har også kommet over rød speed, det var ikke noe særlig bra saker, hadde grei funk, men ikke like bra som den mest rene speeden jeg fikk tak i før i tida.
Vis hele sitatet...
Var som du beskrev den funket som f til p rydde huset
Sitat av tørkestativ Vis innlegg
Var som du beskrev den funket som f til p rydde huset
Vis hele sitatet...
Da er det nok gode saker Kos deg.
Ikke være våken mer enn 24-48t max.
Da kan du utvikle en psykose hvis du er mer disponert til det som jeg var. Og jeg skal love deg en ting, det vil du ALDRI oppleve.
Stay safe bro.
Sitat av Fuxurious Vis innlegg
Da er det nok gode saker Kos deg.
Ikke være våken mer enn 24-48t max.
Da kan du utvikle en psykose hvis du er mer disponert til det som jeg var. Og jeg skal love deg en ting, det vil du ALDRI oppleve.
Stay safe bro.
Vis hele sitatet...
Tar som regen bare en gang i blant for å få rydda huset eller noe å prøver å få god kvalitet. Tar
Minst en nå ed pause mellom hver gang og får ingen avhengighet
Er nok god speed det du har fått, selvom en mister noen prosent vekt av "paste" som tørker, så blir den tørre noen prosent sterkere igjen. Jo lengre den ligger våt jo gulere blir den og ca den fargen den har når du tørker den blir pulverets farge. Aldri fått dårlig amf som har vært denne typen. Hold deg til et fornuftig bruk, eller så kan man fort rydee hele huset og etterpå så roter man det til værre enn det var.
Anonym bruker
"Fattig Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Da har jeg denne typen selv nå, jevla hissig makka. Kom krypende å small hardt, kjentes ut som kroppen brant. Har brukt den i 2 dager å nå har jeg fått mye smertet i kroppen.