Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 4024
R.i.p 23.04.2021
Hei freaks, i går fikk jeg for meg at og skyte ksalol ville virke bedre en og spise dem. Startet med og knuse 4 stk og blande med vann, løste seg opp lett og slang en bomullsdott oppi der før og trekke ut væsken som nå så melekehvit ut i pumpa.. sat så det ene skuddet med blodtreff og merket ikke noe,ventet en time til før jeg bestemte meg for og knuse 6 ksalol til og prøve igjen.dette ga ikke noe mer effekt og jeg jeg ble skuffet av at jeg kastet bort 10 ksalol... i dag når jeg våknet spiste jeg 3 ksalol og fikk den vanlige godformen.. spørsmålet mit er, hvorfor funka det ikke å skyte ksalol? Må si væsken ble melekehvit som propofol.trudde da alprazolam gikk an og skyte... jaja man lærer av sine feil.
Sist endret av Tarm; 3. november 2019 kl. 11:36.
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Aner ikke men jeg hadde tatt det som et hint på å aldri få får meg noe så dumt som å skyte dop igjen hvertall
Det er jo ingen vits i å skyte det, fordi oral biotilgjengelighet ligger på godt over 90 %. Det å skyte piller er ganske dumt, fordi bortsett fra den ene stakkarslige milligrammet med alprazolam, så har man mange milligram med utfylling (bindemidler osv). Det er sikkert derfor væsken ble melkehvit - all bindemiddel som dro rett i årene. Kan tenke meg at slikt kan hoppe seg opp i en blodåre og blokkere den.
Det er dessverre mange junkier som skyter xanor, men det er totalt bortkasta siden alprazolam ikke er vannoppløselig.
R.i.p 23.04.2021
Trådstarter
Takk er for svar , skal ikke gjenta dette prosjektet igjen med mindre jeg kommer over flytende alprazolam på ampull.

Heldigvis er skuddsonen fresk bare er lite blåmerke der nåla gikk inn. Hadde vel superflaks.
Sist endret av Tarm; 3. november 2019 kl. 16:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har injisert Xanor ( alprazolam) mange ganger og det funker helt fint det.
R.i.p 23.04.2021
Trådstarter
Plugga 3 bensedin og 4 ksalol oppløst i pumpe med plugg.må si det funka mye bedre rektalt en oralt/sprøyte
Sist endret av Tarm; 3. november 2019 kl. 21:53.
Anonym bruker
"Snill Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
jeg har skutt masse ksalol, eneste alprazolamen som kan skytes etter min oppfatning, men jeg har kokt dem, slenger de oppi kokekaret når det begynner å koke og rører godt rundt til de er helt oppløst men ikke for lenge, tar karet raskt til side og trekker opp.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Det er dessverre mange junkier som skyter xanor, men det er totalt bortkasta siden alprazolam ikke er vannoppløselig.
Vis hele sitatet...

Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Det er dessverre mange junkier som skyter xanor, men det er totalt bortkasta siden alprazolam ikke er vannoppløselig.
Vis hele sitatet...
Den må kokes en liten stund, da endrer den farge til svak gul. Har vært heroinist og d er det beste å blande med. (forsiktig m overdose).
Å skyte bare xnor/alprosalam synes jeg nesten er bortkastet, da fungerer de mye bedre oralt.
Sist endret av Jallapool; 20. november 2019 kl. 01:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Å halleluja for noe waste XD jaja, fort gjort
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
På nulltoleranse, er det wa sted og skyte 1mg ksalol med dolcontin rester? Hva er evt framgangsmåte på koking, ml vann osv?
R.i.p 23.04.2021
Trådstarter
Synes det funka knall og knuse oppi en ksalol sammen med minusen før man kokte opp og dro gjennom dotten.