Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1168
Hei,

Jeg fant ikke noe annet sted på forumet her, så jeg lager en tråd om angående dette. Jeg som sikkert mange andre tenker og vil ha et fornuftig bruk til narkotika. Da er det også greit å tenke på helsen.

Jeg tar følgende kosttilskudd, og jeg lurer på om det er noe jeg kan tilføye som har dokumentert effekt som jeg har glemt.

- Acetyl-L-carnitine (aminosyre)
- Alpha-lipoic acid (antioksidant)
- Multivitaminer (daglig)
- ZMA (Magnesium, B6, Zink)
- Vitamin D3 (5000iu, 2-3 ganger per uke)

- De to første skal være "Neuroprotectors", altså beskytte nevrone oppe i hodet. De tingene jeg tar er LSD, mdma, amfetamin og hasj en gang i blandt.
Multivitaminer er greit å ta, sånn i tilfelle kostholdet mitt ikke er variert nok ila dagen/uka.
- ZMA pleier jeg å ta før leggetid, men også mens jeg ruller på det nevnt over. For min del hjelper dette knall mot kjeveproblematikken.
- D3 for å få i meg nok av dette. Mulig jeg roer ned på dette, nå som det fine været kommer fram.

Er det noe jeg har glemt, eller kan være greit å tilføye som jeg kanskje ikke er bevisst på enda? C vitamin kanskje? Ellers trener jeg 3-5 ganger per uke, og har et tilsynelatende greit kosthold og sover gjerne 7 timer og oppover hver natt.

Hva tar freak i form for kosttilskudd før, under, etter en rullings, og på generell basis?
Hvis noen har noe lesestoff liggende rundt dette, setter jeg pris på deling.




/Superspurv
Sist endret av Superspurv; 13. april 2019 kl. 13:28.
Anonym bruker
"Definert Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Før knipsing/molly ;

2000mg vitamin C
Multivitamin
Mineraler(magnesium++)


Før jeg legger meg:
2000mg vitamin c
multivitamin
mineraler
melatonin
ProArgi 9+


2 dager etter bruker jeg 5-htp ca en uke.
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Anbefaler deg å sjekke ut soppene; Lions mane og turkey tail.
5-htp og magnesium- når jeg turer på molly
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spiser sunt i før, etter og under rusen. Et par bananer før MDMA er det eneste jeg gjør fast. Har man et normalt kosthold og aktivitetsnivå er kosttilskudd unødvendig, også i forbindelse med rus. Motbevis meg gjerne med vitenskapelige artikler om de positive og nevroprotektive effektene dere snakker om. Jeg tror det kun er placebo.
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En ting som er utrolig viktig før en går på tur er søvn. Ikke undervurder søvn, å ta psykedelika spesielt etter en natt uten søvn er større sjanse for psykoser. Det er samme med stimulanter, viktig å ha nok søvn før man tar det. Men aller viktigst mtp psykedelika da man risikerer at trippen kan forme deg for livet, å få bad trip pga lite søvn er veldig unødvendig.