Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 5697
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg og dama har vært litt frem og tilbake om vi skal kjøpe bursdagsgaver til hverandre i år eller ei, siden vi pusser opp leiligheta, kjøpt hus og har en datter på vei.

Nå har jo jeg sagt at jeg skal kjøpe en liten ting, iallefall og sitter her nå, med et par virkedager igjen til bursdagen!

Trenger noen tips! Noen som har noen gode tips?

Tidligere kjøpt:
Øredobber
Skjerf
Veske
ring
Halskjede

Så alle standardgaver er allerede kjøpt og gitt..! Jeg elsker dama over alt, og kunne ikke tenkt meg å leve uten henne, skal ta med henne ut på en 2 retters middag og tenkte å gi en liten gave i tillegg, noen tips?
ser du har kjøpt alt standardene allerede :P men sko vil jeg anbefale, få hjelp av hennes nermeste om du er i tvil
Lommebok? Om hun ikke har en hun er veldig glad i selvfølgelig.
Ta henne heller med ut på et skikkelig fint sted med enten 5 eller 7-retters middag og la det være gaven. Ta på dere finstasen og nyt kvelden mens rettene ruller ut en etter en!
Litt avhengig av hvor du bor hen i landet kan du jo se på muligheten for å gå på teater sammen. Er utrolig mye bra som går der, eksempelvis Etterlyst: Jesus med Bjørn Eidsvåg. En god blanding spennende, alvorlig og morsomt.
Eller billetter til The book of mormon som kommer til Norge snart
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei, jeg og dama har vært litt frem og tilbake om vi skal kjøpe bursdagsgaver til hverandre i år eller ei, siden vi pusser opp leiligheta, kjøpt hus og har en datter på vei.

Nå har jo jeg sagt at jeg skal kjøpe en liten ting, iallefall og sitter her nå, med et par virkedager igjen til bursdagen!

Trenger noen tips! Noen som har noen gode tips?

Tidligere kjøpt:
Øredobber
Skjerf
Veske
ring
Halskjede

Så alle standardgaver er allerede kjøpt og gitt..! Jeg elsker dama over alt, og kunne ikke tenkt meg å leve uten henne, skal ta med henne ut på en 2 retters middag og tenkte å gi en liten gave i tillegg, noen tips?
Vis hele sitatet...


Åååå, skulle vært flere som deg! Dama di er heldig. Ser det bare på måten du skriver på.

Hvis jeg var deg, så hadde jeg overraska henne med noe på kondomeriet :P Faktisk, noe dere kan leke med sammen. For eksempel fifty shades of grey greia, er sånn vibrator med kontroll du kan styre mens hun leker seg.
Men blir vel litt flaut å gi henne dette hvis dere skal ut?

Er jente selv, høh. Jeg hadde blitt glad for en haug med røde roser (har aldri fått det) Men om du har gitt henne fra før, så et gavekort på Victoria secret på Oslo City? Det er jo for mange en liten drøm for mange jenter. Er så mange bher og truser som har så innmari dårlig kvalitet, som en slags tvangstrøye. Så kanskje en ide der?
Hmm...kommer ikke på mer, da jeg ikke kjenner henne. Er hun veldig feminin av seg, eller en blanding, eller kanskje litt guttejente?

Etter middagen ville jeg hvertfall bedt henne på senga og gitt henne en lang massasje Do it your way!

Ellers anbefaler jeg å kjøpe esensielle oljer (eteriske oljer). Disse er helt naturlige uten alkohol eller andre kjemiske stoffer som ikke er bra for huden.

Anbefaler å kjøpe Rose olje 100% (du kan kjøpe med 5% og resten som er laget av kokosolje). Som er litt billigere. Søk etter feminine essential oils. Tar jo tid å bestille, men kan du finne mange typer eteriske (esensielle) oljer på helsekostbutikker.

Det er verdt pengene!!! Har sikkert 20 oljer. Koster mellom 150-300 kr per flaske. En til to dråper er nok på en kropp Du bør ha det på klær, men du kan blande ut oljen om den er 100% med en baseolje og smøre på kroppen eller bruke som massasje.

Håper dette gir deg noen ideer^^
Sitat av yomomma Vis innlegg
Åååå, skulle vært flere som deg!
Vis hele sitatet...
Tja jeg er jo her

Mitt forslag er ett romantisk kort, dette skal fylles med hjerter på innsiden.
1 x hjerte = x antall minutter/timer med massasje, dette burde gi mye velbehag for din bedre halvdel
Hvis hun trenger ny toalettmappe og sminkepung, er det veldig fine gaver! Evt favoritt parfymen. Kanskje putte oppi noen små babysokker? Eller en liten rosa body. Litt til henne og en liten ting til babyen. Lykke til!
Hun hadde sikkert blitt superglad for gavekort på manikyr/pedikyr eller spa (noe jeg selv sjeldent gidder investere penger i men virkelig hadde blitt glad for å få). En annen god idé er en bukkett med røde roser som yomomma nevner. Blomster er alltid veldig søtt og romantisk! Billetter til noe kult som en festival, teater, standup, konsert eller liggnende med noe hun synes er fett hadde hun også sikkert blitt veldig glad for! Pakk det inn litt kreativt Opplevelser er alltid mye bedre å gi bort enn ting og tang som har fort for å forsvinne eller kan stå i fare for å "ikke falle i smak" om det er feil farger osv.