Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 953
Ganske lang tid siden jeg har lagt ut noe nå. Har jobbet med denne låta i ett par uker nå. Fikk endelig ferdig siste miksen i dag.
Håper dere liker.
Inspirert av litt Avicii og litt Kygo.

http://soundcloud.com/steenrns/steenrns-neon-nights

Takk for lytten.
Gjennom hele låten så tenkte jeg på den gamle sangen "The darkside" av Hypetraxx.
Jeg tror det er pga. beaten.

Sangen er grei nok til å være i sin sjanger, men føler du er litt utdadert. Med andre kunne jeg hørt på dette i starten av 2000 tallet.

Jeg hørte hverken noe av Avicii og Kygo som ga inspirasjon for denne låten.
Sist endret av Obster; 1. mai 2015 kl. 21:04.
Trådstarter
Er det lydene jeg bruker som gjør det? Alltid likt 90 tallets trance ,så er unektelig inspirert av det i alt jeg gjør.
Alt jeg hører på utesteder om dagen er pipelyder og cuts.
Chill sang, jeg likte den. noen av tromme/bass lydene mangler litt fylde/høres ganske generiske ut. Herlig melodi
Trådstarter
Sitat av Thriller Vis innlegg
Chill sang, jeg likte den. noen av tromme/bass lydene mangler litt fylde/høres ganske generiske ut. Herlig melodi
Vis hele sitatet...
Har fortsatt mye å lære
Takk for hyggelig tilbakemelding på melodien.

Grunnen til at jeg sa at det var inspirert av Kygo og Avicii er at Kygo har litt roligere takt enn vanlig dance. Det har også denne sangen. Avicii bruker lyder som ligner på hoved leaden i denne.
Sist endret av SteenRNS; 2. mai 2015 kl. 19:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.