Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1403
Hallo.

Skal bort å hente en SSD etterpå, så da blir det reformatering (som jeg ikke har gjort på en del år, hehe.)

Uansett, har sverga til XP frem til Win7 kom, men stusser over om jeg skal gå for Win8 denne gangen.

Åssen er Win8 med kompatibiltet for tiden? Jeg driver mye med musikkprodusering, så det er jo greit at det ikke staller noe særlig.

Spiller også en del, men antar at Win8 ikke har noen vesentlig revolusjonerende ytelsesforbedring og ressursbruk?

Burde jeg gå for Win8, eller holde meg til Win7 enda?
Sist endret av Bruskork1; 17. februar 2015 kl. 16:20.
8.1 Kjører helt fint, og fungerer også veldig greit både til dagligs og med de verktøyene jeg trenger til daglig. Kjører i tillegg en installasjon med Windows 10 Technical Preview som du kan få gratis hos Microsoft, som jeg også bruker til utvikling, surfing, testing, etc. Med å være med på previews har du i tillegg også muligheten til å gi tilbakemeldinger til Microsoft, og se windows-oppdateringer som virkelig kan snu om på saker og ting. Hjelper ikke å klage når toget har gått.

Jeg bruker det primært til programmering av diverse slag og administrering av en rekke servere.
Sist endret av m0b; 17. februar 2015 kl. 16:57.
Har hatt windows 8 en stund nå og jeg har ikke støtt på noen spill eller programmer som jeg ikke har klart å få tilbå fungere, hvor windows 7 ikke gikk.
Er selv veldig fornøyd, og etter en månede eller to vil du nok ikke tenke på forskjellene engang.
IT-Konsulent
Bruskork1's Avatar
Trådstarter
Okei, da burde jeg kanskje prøve Win8.1 for engangsskyld da, hehe.