Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2467
Heisann freakz Har masse erfaring med mdma, men erfaringen med mda begrenser seg til litt ymse lesing om emnet. Har skjønt at mda er litt mer psykedelisk enn mdma.

Er det noen her som har prøvd begge og kan forklare litt om forskjellene? Går disse an å kombineres? Hva er best til fest/byen/rave/kosekveld?

Ha en positiv dag
MDA er som du sa mer psykedelisk - husker i hvert fall svakt noen hallusinasjoner, det er mer "speeda", du blir ikke like empatisk med andre som på MDMA, du er litt mer i din egen verden vil jeg si. Personlig ville jeg ikke tatt MDA på byen etc, muligens rave, men har ikke så veldig mye erfaring med hverken MDA eller MDMA annet enn et par turer på hver. Ville heller tatt MDMA i en offentlig setting, føler man har hakket mer kontroll under påvirkning av det stoffet. MDA er også mer potent enn MDMA, du trenger en langt mindre dose m.a.o.
Sist endret av Fatass Skinny; 10. februar 2015 kl. 14:44.
Om det er mer potent vet jeg ikke, har dosert like store doser på mda som på mdma med stor suksess.

Mdma er nok tingen for kosekveld, men mdma passer for det meste.
Mda er noksa vanskelig og få tak i og passer mer for de som er spesielt interessert, det gir ganske lik rus som på mdma bare uten alle følelsene og det er litt mer visuelt, men jeg har hatt halliser på mdma som så veldig ekte ut så man kan få halliser på begge.
Men på mda så dukker det opp maya mønstre på veggen og det har jeg kun opplevd på sopp og syre, så det er nok hakke mer psykedelisk enn mdma.
MDA er mer potent ja, du trenger en litt mindre dose for å bli skikkelig fjern.
Og etter det jeg opplevde blir hjernen heeelt smadra etterpå, hvertfall på 2 drops.
Jeg starta med 110mg MDA, ble sykt fjern og trippy + mdma liknende effekter, humøret gikk rett til tops - akkurat som det skulle. Redoserte vel med en 70-80mg til senere når jeg kom ned. Røyka mye weed fra bongen. Endte med at rommet ble heelt spaca, så ting på veggen, mønstre, skrift på PCn ble til egyptisk skrift på en måte, og jeg så på videoer som ikke engang ble spilt av helt på slutten av turen. Jeg satt og så video av en båt på havet, når pcn stod idle på desktopen...

Nedturen av MDA var helt forferdelig etter min smak, hjernen var helt messed up. MDMA hadde en lettere hangover for min del, og er laaaangt mindre trippa. Bittelitt av MDMA blir til MDA i kroppen som gir mange av de psykedeliske effektene, da kan du tenke deg hvis du tar rein MDA isteden.. mye, mye mer trippy enn vanlig MDMA.
Vil kun anbefale det til de som liker sopp/syre og som ikke er redd for å virkelig bli balle.
MDMA er mye mildere etter min mening. MDA er som et hakk opp, det er bare mer crazy hands down

hvis jeg selv kunne velge mellom rein MDA eller MDMA, ville jeg tatt MDMA anyday - det virker bedre for meg. Hvis jeg vil trippe foretrekker jeg noe mindre skadelig enn mda... Er også mange E-tards som sier at MDA er bedre, bare siden at vanlig MDMA ikke funker på dem lengre :P
Sist endret av Dagdriver; 13. februar 2015 kl. 18:54.
Sitat av Dagdriver Vis innlegg
Er også mange E-tards som sier at MDA er bedre, bare siden at vanlig MDMA ikke funker på dem lengre :P
Vis hele sitatet...
Hum...Så siden mdma (bortimot) har sluttet å funke på meg bør mda fortsatt funke bra? ^^ Ventet ca. 3måneder med mdma de siste gangene, men fortsatt liten effekt. Øyne blir smale, og de kropslige effektene kommer, men ikke magien og kjærlighetsfølelsen. :/
Vell, om du klarer å få tak i mda så bare kjør på, kan være du har svidd serotonin reseptorrene dine og ikke får funk av mda heller, men jeg ville vertfall prøvd uansett.

Om det ikke funker så må du ta pause på vertfall 6 måneder minimum!