Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1223
Hei, har nå bestemt meg for å selge min pc etter å ha innsett hvor mye av livet mitt jeg har brukt på å spille pc spill etc..

Vil bare få den solgt for en fair pris, trenger ikke å tjene de største summene bare nok til at jeg kan kjøpe en pølse eller noe kult med god samvittighet.

Spesifikasjoner

-Cooler Master Cm 690 ll Advanced Nvidia

-Silver Power SP - S650 650W PSU

-MSI Z77 MPower, Socket - 1155

-Intel LGA1155 Core i7 - 3770K

-Corsair XMs3 1600MHz 8GB Vengeance CL9

-MSI GeForce GTX670 2GB PE GDDR5 PCI - E

-Kingston SSDNow V300 120GB 2.5" 7mm OEM

-WD Desktop Green 1TB SATA 3.0

-Samsung DVD RW SH - 224BB/BEBE SATA BLACK

-MS ROYALTY Win 8 Nordic.

-MS COA WIN 8 Nordic

-----------


-Corsair Cooling Hydro H55 CPU Cooler

Hadde vært skamkult hvis noen kunne ha hjulpet meg siden jeg har absolutt ingen peiling på pc deler whatsoever..

Som ca hvor mye kan jeg spørre etter?
Sist endret av colakork; 5. november 2014 kl. 23:52.
Jeg ville prøvd å få solgt den for 6000 kr, og det er alltid et pluss om du har kvittering og garanti

For noen måneder siden fikk jeg solgt min datamaskin for 5000 kr, med 2 år og 5 månders garanti igjen.
Den koster 9543 kr ny, så jeg mistet 4543 kroner, etter at jeg hadde eid datamaskinen i 7 måneder.

Noen kjappe spesifikasjoner:

Gainward GTX 770
Intel Core i5 4670k
8GB RAM
650W PSU
Sitat av J.H.N Vis innlegg
Jeg ville prøvd å få solgt den for 6000 kr, og det er alltid et pluss om du har kvittering og garanti

For noen måneder siden fikk jeg solgt min datamaskin for 5000 kr, med 2 år og 5 månders garanti igjen.
Den koster 9543 kr ny, så jeg mistet 4543 kroner, etter at jeg hadde eid datamaskinen i 7 måneder.

Noen kjappe spesifikasjoner:

Gainward GTX 770
Intel Core i5 4670k
8GB RAM
650W PSU
Vis hele sitatet...
Du solgte din 7 måneder gamle PC for 5000. Og så tror du at denne maskinen, som jo er eldre og mest sannsynlig brukt mer, vil gå for 6000?

Det er lite logisk.
Sitat av chiyoko Vis innlegg
Du solgte din 7 måneder gamle PC for 5000. Og så tror du at denne maskinen, som jo er eldre og mest sannsynlig brukt mer, vil gå for 6000?

Det er lite logisk.
Vis hele sitatet...
Den han har er kraftigere..
New generation
colakork's Avatar
Trådstarter
Sitat av J.H.N Vis innlegg
Jeg ville prøvd å få solgt den for 6000 kr, og det er alltid et pluss om du har kvittering og garanti

For noen måneder siden fikk jeg solgt min datamaskin for 5000 kr, med 2 år og 5 månders garanti igjen.
Den koster 9543 kr ny, så jeg mistet 4543 kroner, etter at jeg hadde eid datamaskinen i 7 måneder.

Noen kjappe spesifikasjoner:

Gainward GTX 770
Intel Core i5 4670k
8GB RAM
650W PSU
Vis hele sitatet...
Så 6000 er rimelig å spørre etter altså. Den er meget meget pent brukt og skal renses for alt av støv før jeg legger den ut så får vi se om jeg får noe napp !

Tusen hjertelig for svar
Sitat av J.H.N Vis innlegg
Den han har er kraftigere..
Vis hele sitatet...
Han har en i7 3770k, men J.H.N har en haswell i5. Utenom det har J.H.N nye gen. grafikkkort og lik mengde med minne. Hvordan er den kraftigere?

*mente ikke i gi deg kp, trykka feil
Sist endret av Brekker; 6. november 2014 kl. 09:34.
Må nok beklage å si at bruktverdien på den specen der ikke er 6k altså. Jeg ville iallfall ikke betalt det. Kanskje ett sted mellom 2,5-3,5k Men ikke noe serlig mer. Det er gammelt chipset og eldre i-genrasjon cpu. Du får nyere chipsett, cpu og ram billigere på komplett som ikke akkurat er prisvinnere på nett om dagen.
Sitat av J.H.N Vis innlegg
Den han har er kraftigere..
Vis hele sitatet...
Etter det jeg kan se var din kraftigere, etter det som er oppgitt. 4670k og 3770k vil jeg mene å si er nesten likestilt, +/- til de begge i enkelte situasjoner. Selv hadde jeg valgt 4670k.

Sitat av colakork Vis innlegg
Så 6000 er rimelig å spørre etter altså
Vis hele sitatet...
Legg den ut for hva du vil I mine ører høres rundt 4000kr som en pris som du kanskje får solgt den for.
Sist endret av sweem; 7. november 2014 kl. 14:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.