Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 885
https://soundcloud.com/steenrns/stee...orthern-lights

Lagde en ny låt som jeg gjerne skulle hatt feedback på. Er omtrent i samme stil som det andre jeg har lagd ,men taktgangen er litt spesiell på denne.
Muligens litt for chill denna her viss du forventer Broiler.
Liker følelsen du går for her, men melodiene blir litt for "happy" for min smak. Veldig typiske, føler at jeg har hørt de før. Ellers har du et utrolig rotete lydbilde, med mange frekvenser som krangler om plass og det hele drukner i reverb. Jeg ville kanskje prøvd noe litt mer minimalistisk, som jeg tror kan passe bra til resten av stilen du har gående, men det blir vel mest et smaksspørsmål. Uansett tror jeg du bør tøyle inn flere av elementene dine, det blir litt mye av alt igrunn. Hvis du får til det tror jeg at det kan bli oppriktig fett.
Synes du er flink jeg, SteenRNS
Om jeg skulle plukke på noe (ift egen smak) så ville jeg ha finpussa låta (tips fra han over her evt.) og lagt ut to versjoner, en "slowdance" og en med noe kjappere tempo (potensielt begynne sakte, før en ny oppbygning som øker speeden, og preger sangen i en ny greie.)
Er det 110bpm du bruker? legg gjerne ut en 140-145bpm også
Takker for hyggelig tilbakemelding.
Mulig jeg er altfor glad i reverb. Syns personlig at jeg ikke gikk overboard på den her men hehe
Har ett annet prosjekt jeg jobber med akkurat nå som jeg tenkte jeg skulle fullføre før jeg ev. går tilbake igjen til den her.