Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  68 12526
Mekker ca 0.5g på en sigg uansett om det er bong eller joint.. ett siggmekk er vel ca 3 trekk på bongen.
mekker vel 0.5 - 0.6 g i en joint. Kan fort bli 3-4 jays og mye bong trekk iløpet av en dag
0.6 afgan, aldri igjen.
Jeg røyker bare om det er bra varer, og kjøper ekstra god vare jeg rasjonerer på. Med "bra" kan det gå 0,6-0,7 i en joint som jeg enten deler med andre eller røyker selv med 2-3 pauser, det jeg rasjonerer på trenger jeg bare 0,5 per joint (1,5 ferdigrøyk hvor dritten plukkes ut).

Det hører også til historien at jeg sannsynligvis kvalifiserer til å være innrøykt, og at jeg har kamerater som sverger til å ha minst 1g i hver joint, uansett hva slags vare det er - men de jobber ikke, så de har litt bedre råd enn meg.

Sitat av freaktz Vis innlegg
Jeg brukte å mekke 5g jointer, men regner med du ikke er der enda.
Kvaliteten jeg brukte å røyke i mine good old days var at den var så oljete at du kunne klistre den på veggen i 2 uker uten at den flytta på seg.

Veldig oljete å vi brukte 1g i hver joint, vi ble baked i 5-6 timer minst. Hele virkningen var fra guds himmel!
Vis hele sitatet...
Jeg tror jeg må beskylde deg for å bedrive løgn!

5g hasj i 1 - EN joint ville du sannsynligvis ikke fått trekk på, uten at jeg har prøvd noe annet enn en 3grams joint med dritthasj - med det resultat at det bare klumpet seg sammen til en hard masse - både i joint og pipe.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av Verilon Vis innlegg
Jeg røyker bare om det er bra varer, og kjøper ekstra god vare jeg rasjonerer på. Med "bra" kan det gå 0,6-0,7 i en joint som jeg enten deler med andre eller røyker selv med 2-3 pauser, det jeg rasjonerer på trenger jeg bare 0,5 per joint (1,5 ferdigrøyk hvor dritten plukkes ut).

Det hører også til historien at jeg sannsynligvis kvalifiserer til å være innrøykt, og at jeg har kamerater som sverger til å ha minst 1g i hver joint, uansett hva slags vare det er - men de jobber ikke, så de har litt bedre råd enn meg.
Vis hele sitatet...
De jobber ikke og har derfor bedre råd enn deg..? Rar logikk...
somnarak: Tviler sterkt på at du har røyket 0.5g Ice-o-lator alene, da blir du helt balle tura.

Har røyket Ice-o-lator/olje i christiania, og jeg og kameratene mine klarte nesten ikke og røyke 0.2-0.3 før vi ble helt på trynet fjern.

Bruker rundt 0.3-0.5g hasj i bong stappet avhengig av kvaliteten, i joint blir det som regel 0.5-1g også avhengig av kvaliteten.
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
somnarak: Tviler sterkt på at du har røyket 0.5g Ice-o-lator alene, da blir du helt balle tura.
Vis hele sitatet...
Toleranse heter det. Rekorden min er vel ett par gram av Ice-o-later og noen andre typer, sammen med ett par gram marijuana av forskjellige strains i en og samme joint. Jointen måtte holdes med to hender, og jeg endte opp med å røyke hele alene ettersom romkameraten bare klarte noen få trekk før han måtte legge seg igjen. Dette var altså til mornings, inne på en suite på ett fem stjerners hotell. Only in Amsterdam.
Sitat av Tigerguttine Vis innlegg
Hei! Jeg er helt ny her! Hvordan finner jeg innlegg om hvor lenge feks imovane sitter i? Jeg tar urinprøver , å mååååå finne det ut ! Kan noen hjelpe meg?
Vis hele sitatet...
Lagde du bruker her bare for å gå i en random tråd for å spørre etter noe som ikke har med tråden og gjøre? way to go! prøv google du

Pleier å mekke ifra 0.2 til 0.5 hasj i en sigg, det er god kvalitet som oftest og da Mekka opp 1g i en sigg forleden dag, skækk ut av en annen verden... :P
Røyker som regel til jeg er pissfjern, liker det best sånn
kimmy9gga: Tro hva du vil. Jeg dyrket tidligere og hadde god tilgang på ice-o-lator hasj. Toleransen min var helt ute av proposjoner. I perioden hvor jeg utelukkende røyket ice-o-lator hasj merket jeg ikke noen rus når jeg røykte førsteklasses importhasj.

Ice-o-lator hasj - stor variasjon på kvalitet. Min selvlagde var insane. Bubblemachine+bubblebags+frossent og fuktig plantemateriale av god kvalitet. Ice-o-lator hasjen i Amsterdam er som regel av dårlig kvalitet.

Slik ser god ice-o-lator ut: http://fuckyeahschwag.tumblr.com/image/977907257
Sist endret av sonmarak; 7. januar 2013 kl. 20:09.
Sitat av sonmarak Vis innlegg
kimmy9gga: Tro hva du vil. Jeg dyrket tidligere og hadde god tilgang på ice-o-lator hasj. Toleransen min var helt ute av proposjoner. I perioden hvor jeg utelukkende røyket ice-o-lator hasj merket jeg ikke noen rus når jeg røykte førsteklasses importhasj.

Ice-o-lator hasj - stor variasjon på kvalitet. Min selvlagde var insane. Bubblemachine+bubblebags+frossent og fuktig plantemateriale av god kvalitet. Ice-o-lator hasjen i Amsterdam er som regel av dårlig kvalitet.

Slik ser god ice-o-lator ut: http://fuckyeahschwag.tumblr.com/image/977907257
Vis hele sitatet...
Okei, feila litt var ikke Ice-o-lator, men Budder jeg røyka i Christiania. Men tror fortsatt det skal være slit og røyke så mye Ice-o-lator dog. Men blir jo aldri fjern på bønna her i byen sjæl da, og kvaliteten har vært grei i det siste, en del charass osv, folk blir jo møkkefjerne på det, men jeg blir ikke spesielt påvirket av rusen noe lengre, uten om få untak, tror kanskje det er psykisk da + høy toleranse har jo så og si røyka hver dag i 2-3 år.
Sitat av Zyke Vis innlegg
De jobber ikke og har derfor bedre råd enn deg..? Rar logikk...
Vis hele sitatet...
lettere å bruke pengene når man ikke har slitt for de.
Per joint pleide jeg og kjenner fortsatt folk som bruker mellom 0.1-0.2gr (Bra kvalitet) alt over det vil jeg kalles middels.
Tja bruker 1/4 av en bag eller 0.8 G om du vil, dette er med venner og det er spliff/blunt uten tobakk (kan ikke fordra at den jævla tobakk's smaken skal ødelegge alt) tar litt mer hvis jeg mekker bong. Aleine bruker jeg rundt 0.4 G og jeg blir piss skækk. Har ganske bra shit, og når det smeller så smeller det
Skjønner ikke hvorfor folk trenger så utrolig mye! Jeg røyker bøtte og bruker 0,05-0,1 per trekk. Har røyket i 4 år, daglig i 2, blir fortsatt dritskækk
Sitat av Jesse_P Vis innlegg
Skjønner ikke hvorfor folk trenger så utrolig mye! Jeg røyker bøtte og bruker 0,05-0,1 per trekk. Har røyket i 4 år, daglig i 2, blir fortsatt dritskækk
Vis hele sitatet...
Røyka i noen år nå . Har også noe jeg ser på som greit høy toleranse smeller ikke før jeg er greit langt ned på spliff'n ^^ var litt anderledes når jeg startet da kunne jeg føyke 0.02-3 brunt og bli bælle
En vanlig brukerdose er på ca. 25 mg THC. Det tilsvarer ca. 0,5 g med marokkansk importhasj med en thc-prosent på 5. Marokkansk hasj ligger vanligvis mellom 1-10% (dårlig-god kvalitet) THC. Marokkansk hasj preger det kommersielle markedet i Europa og det er den typen hasj de fleste bruker.

"Kroniske brukere" må bruke adskillig mer for å oppnå samme effekt.

Gjennomsnittlig THC-prosent (THCA og THC) i marijuana i Norge tipper jeg er mellom 5-10% thc.
Sist endret av sonmarak; 8. januar 2013 kl. 17:07.
Personlig synes jeg at det skal smake hasj/marijuana. Det er en del av nytelsen.. Derfor bruker jeg så lite tobakk som mulig. Tobakkssmaken skal ikke være dominerende. Ingenting smaker bedre enn god aromatisk hasj eller marijuana.
Gjorde 3-4g pot i en joint.. Mer enn det husker jeg ikke.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Ca 0,25 i en joint