Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 613
Jeg prøvde og oppdatere min Asus u45j tre ganger med windows 8 fra Microsoft sin nedlastingsside. Første forsøk fikk jeg melding om at nedlasting misslykkes og ikke slå av pcen før den er ferdig. Jeg ventet og fikk en boks opp at systemet var gjenopprettet og jeg kunne bruke pcen som vanlig. Da tenkte jeg at transjaksjonen på kr. 249,- ble trekt tilbake så jeg prøvde to ganger til. Alle mislykkes på samme måte og jeg er uten windows 8, ikke noe problem. Jeg så i nettbanken at alle tre forsøkene var belastet min konto og jeg sendt e-post til kundesenter i Microsoft og spurte hvordan jeg forholder meg til det? Svar kom nå, blank e-post (ikke noe svar men sakskoden sto i emnefeltet). Noen som har noe formening om dette og hvordan man får tilbake pengene for 1x3 vare (Windows 8) man ikke har mottatt.
Ringer kundesenter eller sender mail igjen.