Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1463
Hei, jeg lurer på om dere bryr dere om småbagateller som eeegentlig kan ignoneres?
Som f. eks har min musepeker blitt fryst på det ikonet du får når du skal "dra" et vindu større eller mindre, men den er fult brukbar...

Er det sånn at dere går til bunns i saken? Eller restarter dere pcn? Eller fortsetter dere å bruke pcn i min situasjon?


Jeg for min del, bruker pcn til jeg trenger å slå den av..
Om noe bugger seg, finner jeg ut hvorfor, og drar en restart. Jeg hater bugs.
Sitat av kaktusen Vis innlegg
Hei, jeg lurer på om dere bryr dere om småbagateller som eeegentlig kan ignoneres?
Som f. eks har min musepeker blitt fryst på det ikonet du får når du skal "dra" et vindu større eller mindre, men den er fult brukbar...

Er det sånn at dere går til bunns i saken? Eller restarter dere pcn? Eller fortsetter dere å bruke pcn i min situasjon?


Jeg for min del, bruker pcn til jeg trenger å slå den av..
Vis hele sitatet...
Hadde dette skjedd med meg, hadde jeg gjort en grundig sjekk for å finne ut WTF som skjer.. Hadde blitt en smule irritert pga det va skjedd. Men hadde mest gjort det fordi jeg liker å dille med datamaskiner..!
Kommer litt an på formen, om jeg er jævlig slapp og egentlig bare skal se en film før jeg legger meg, orker jeg ikke bry meg. Men vanligvis hadde jeg prøvd å finne ut hva faen som skjer.
Hvis det er en ekstremt irriterende bug restarter jeg, ellers bryr jeg meg fint lite..
The Nerdrager
Ser ikke noen grunn til å fikse det dersom det ikke har noen spesiell effekt på performancen eller utseendet til maskinen.
I ditt eksempel ville jeg nok bare restarta pcen når det var nødevendig med en restart.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Opplever bugs titt og stadig på Arbeidshesten, men den har pirat OS så legger stort sett skylden på det. den nye med Lovlig Win 7 har faktisk UTROLIG få bugs :O

Men, Pleier bare å restart, og gjentar det sseg hele tiden så er jeg så lat at jeg bare smikker inn image på nytt :P
For meg er det en selvfølge å finne ut feilen og elminere den.
Kommer veldig ann på bugget. Vanligvis så finner jeg ut hva det er og fikser det, men jeg pleier egentlig å bare finne en omvei, 98%* av bugs løser seg ved å restarte Windows uansett.

*Ikke fakta, men du skjønner hva jeg mener.
det her kjenner jeg meg godt igjenn med, før når jeg drev aktivt med pc'n dvs, multitasker, var bugs noe av det verste jeg kom borti, nå er jeg ikke like aktiv med bugs, vanligste bugs'n jeg er borti er at tema endrer seg mens jeg spiller bf3, dette skjer bestandig når pc'n har hvert på i ett par dager uten restart.
retter seg med en gang jeg restarter pc'n. og er jeg midt i en runde, MÅ jeg restarte pc'n før jeg kan spille igjen!. dette fordi det irriterer meg at jeg VET at det er slik.
Når jeg finner bugs på datan, lar jeg det være å hiter litt mere jonas
Det var alle de små problemeene som gjorde at jeg gav opp Windows og byttet til Mac for tre år siden.
Jeg lurer mest på hva dere egentlig gjør med maskinen deres så dere klarer å få til noe slikt. Jeg hadde verken slike problemer med XP når det var mitt primære OS, eller med W7. Feilkilder i de fleste tilfeller er drivere, hardware eller crappy software. Windows er noe helt utrolig stabilt i seg selv, og det er ingen åpenbar forskjell på piratkopiert og lovlig.

Deadly_ViiRuZ: Det er Aero som blir skrudd av fordi Windows mener at det ikke er nok kraft til det og spill samtidig. Løsningen vil være kraftigere hardware eller svakere spill, dvs, det er egentlig ikke en feil med Windows i seg selv, men du som forventer for mye av maskinen din.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Bryr meg ikke så meget om bugsa, er jo gratis *evilface*
Jeg har lovlig Win 7, og har derfor ganske lav terskel for bugs. Da jeg hadde piratversjon var nok terskelen endel høyere.
Meitemark: den klarer det helt fint når datan akkurat er skrudd på. datan, æ vil nå ikke tro at det skal være for lite skjermkort eller ram i maskina.
med tanke på at det er 16gb 16000mhz ddr3 Ram.
og 2048 mb ram på skjermkortet.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av meitemark Vis innlegg
Jeg lurer mest på hva dere egentlig gjør med maskinen deres så dere klarer å få til noe slikt. Jeg hadde verken slike problemer med XP når det var mitt primære OS, eller med W7. Feilkilder i de fleste tilfeller er drivere, hardware eller crappy software.
Vis hele sitatet...
Du glemte latterlige brukere som trykker og knoter med ting de ikke har forståelse for.

PEBKAC er synderen i 98% av tilfellene.
Utrolig nok sitter jeg fortsatt på en e8400 prosessor overklokka til 4.5 Ghz som kjører på 1.31 volt stabilt helt fra starten av. Kjøpte pcen i 2008 og har hatt null problemer hittill.
Bortsett fra hardisken holder på å ta kvelden så den henger seg opp av og til. Må få brukt en av raid hardiskene til windows snart!
Ellers er windows 7 knall

I de fleste tilfellene så er layer 7 problemet
Sist endret av SRB; 14. januar 2012 kl. 13:16.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av Srbija Vis innlegg
Utrolig nok sitter jeg fortsatt på en e8400 prosessor overklokka til 4.5 Ghz som kjører på 1.31 volt stabilt helt fra starten av. Kjøpte pcen i 2008 og har hatt null problemer hittill.
Bortsett fra hardisken holder på å ta kvelden så den henger seg opp av og til. Må få brukt en av raid hardiskene til windows snart!
Ellers er windows 7 knall

I de fleste tilfellene så er layer 7 problemet
Vis hele sitatet...
Min current desktop er fra 2007, E6400-basert sak.

Har tilogmed overlevd et par flyttinger inn og ut av landet og byer, eneste som er oppgradert \ byttet er skjermkort fra X1600 -> HD5770.

Reinstallert kanskje fire ganger siden kjøp, da to av gangene for å kjøre lunix-desktop i ett år.