Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 903
Hellu!

Jeg har ansvar for finansiering av en guild på et onlinespill... irellevant hvilket.
Folk i Guilden må betale hver mnd for å være medlem, og dette har jeg på et excelark... Men ingen andre ledere får tilgang til dette, uten at de må spørre meg om å sende dem det oppdaterte dokumentet.

Derfor spør jeg dere om noen av dere vet om noe online worksheet /dokumenthandling hvor jeg kan skrive direkte inn i leseren min og dette blir lagret for andre til å se på?
Sitat av kaktusen Vis innlegg
Hellu!

Jeg har ansvar for finansiering av en guild på et onlinespill... irellevant hvilket.
Folk i Guilden må betale hver mnd for å være medlem, og dette har jeg på et excelark... Men ingen andre ledere får tilgang til dette, uten at de må spørre meg om å sende dem det oppdaterte dokumentet.

Derfor spør jeg dere om noen av dere vet om noe online worksheet /dokumenthandling hvor jeg kan skrive direkte inn i leseren min og dette blir lagret for andre til å se på?
Vis hele sitatet...
Finnes helt sikkert, men om de ikke trenger å gjøre forandringer på det, så kan du jo bare lagre det i ett bildeformat en vei på det store nettet.