Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 597
Brannmur i orden: Sjekk (lagt til enhet, åpna port - slått av ruterbrannmuren)
Instillt win. media center: Sjekk (adda enheten med kode)

Jg har linksys wrt54g og det står at jeg enten bruker 802.11b elr 802.11g på xboxen min når jeg installerer den. Den sier at windows media center kanskje ikke vil fungere som den skal. Og den fungerer ikke.

Men den gir også bedskjed om at routeren min støtter 802.11n og at jeg skal endre slik at 802.11n er i bruk.
For da vil centeret virke (forhåpentligvis).

Jeg logger inn på routeren, men finner ingen options om hvor jeg endrer til 802.11n?

Jeg skjønner ikke at det i hele tatt går ann å endre? Er ik 802.11~ bare different techonologiversioner som ikke kan endres i det hele tatt?

Gir KP

Jeg er koblet til med wireless fra begge enhetene
Routeren din støtter ikke 802.11n, ikke kjent med den spesifikke ruteren men antar 54g står for 54 mbit som er høyeste fart du får på 802.11g!

Ny router eller ledning..
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
n er iallefall ikke noe krav for å koble til verken Xbox eller en PC, selv streamer jeg fra PS3 media server til Xbox360 via 802.11g uten problemer.

WMC kjenner jeg ikke dog, da sist jeg sjekket det var det et elendig produkt.
AtXbYea - er du sikker? Det kan hende 360 Slim krever det? Er du kobla til med tråd elr wireless?

og blir filer jeg har lastet ned spilt av?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av kaktusen Vis innlegg
AtXbYea - er du sikker? Det kan hende 360 Slim krever det? Er du kobla til med tråd elr wireless?

og blir filer jeg har lastet ned spilt av?
Vis hele sitatet...

1. Jeg betviler vel sterkt at MS låser deg til å kjøpe nye aksesspunkt for den nye konsollen, og jeg har aldri hørt om et nettverkskort for N som ikke støtter B og G også.
2. Jeg er tilkoblet trådløst
3. Ja, så lenge du deler filene via ps3 media server vil de være synlig på konsollen, formatet er stort sett irrelevant da PS3MS transcoder filene.