Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  74 9339
jeg reiser med tog fra fredrikstad i morra og gleder meg sykt mye
Gleder meg jeg og gitt!
Avgang stavanger i morgen.
Sist endret av sneipen; 23. september 2010 kl. 15:45.
Har 3 billetter for mye... Selger de for 350kr stk! Kan leveres i Bergen lørdag.
Noen som har noen hosteller og anbefale? Eventuelt noen å advare mot?

Og noen med peiling på utelivet i bergen? Noen steder som burde prøves?
Sist endret av Screwdriver; 23. september 2010 kl. 20:54.
Sitat av wtf_pills Vis innlegg
Har 3 billetter for mye... Selger de for 350kr stk! Kan leveres i Bergen lørdag.
Vis hele sitatet...
Ja takk, veldig gjerne! Eller er de solgt nå? Kanskje litt i siste liten :P
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av dvs Vis innlegg
Ja takk, veldig gjerne! Eller er de solgt nå? Kanskje litt i siste liten :P
Vis hele sitatet...
Hvis du går på facebook-eventen så er det mange som selger billettene sine der.
Sitat av nso Vis innlegg
Hvis du går på facebook-eventen så er det mange som selger billettene sine der.
Vis hele sitatet...
Flott, takk for tipset!
Det er forsåvidt enda ledige billetter igjen på www.billettservice.no
Konklusjon: Dette var svært svært bra! Rart at de ikke ble utsolgt :O
Ja, snakket med en av de fem som sto bak arrangementet tidligere. Han sa at de gikk i null klokken 20 i går, så det var nok ikke snakk om noe voldsomt overskudd. Han skulle i likhet med meg ønsket at det kom flere. Men ettersom det ikke gikk i underskudd sa han at vi kunne se fram til flere lignende events i framtiden.
Sist endret av Jelass; 26. september 2010 kl. 04:30.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
pokker ta! hater 18 års grense -.- får se om eg kan skaffe fake leg eller no.. flere billeter igjen eller?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av drittsekken Vis innlegg
pokker ta! hater 18 års grense -.- får se om eg kan skaffe fake leg eller no.. flere billeter igjen eller?
Vis hele sitatet...
Du kan sikkert få pissbillige billetter på facebook-gruppen nå. Av naturlige årsaker.
De skulle hatt konserten i Oslo istedet. Bergen blir litt for dyrt å reise til, samt dyrt å bo.

Neste gang IM er i Norge, så skal jeg ganske sikkert komme meg til konserten =)
var ikke aprilspøk!
Harabo's Avatar
Konserten var AWSOME!!!! Insane!
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
De skulle hatt konserten i Oslo istedet. Bergen blir litt for dyrt å reise til, samt dyrt å bo.

Neste gang IM er i Norge, så skal jeg ganske sikkert komme meg til konserten =)
Vis hele sitatet...
Heh, blir jo det samme som å si at de ikke skulle hatt konserter i Oslo for det blir for dyrt å reise til, samt dyrt å bo(for personer som bor i Bergen).
var ikke aprilspøk!
Harabo's Avatar
Sitat av Waffaz Vis innlegg
Heh, blir jo det samme som å si at de ikke skulle hatt konserter i Oslo for det blir for dyrt å reise til, samt dyrt å bo(for personer som bor i Bergen).
Vis hele sitatet...
Ikke like dyrt og bo nei, Bergen er kåra til den dyreste plassen og bo på hotell!
Var en konge konsert fortsatt støl etter all dansinga
Sitat av Harabo Vis innlegg
Ikke like dyrt og bo nei, Bergen er kåra til den dyreste plassen og bo på hotell!
Vis hele sitatet...
Velg noe annet enn hotell da
grei konsert ja. Litt kort, men jeg stresset med andre ting så fikk ikke med meg alt. hilste på vokalisten dog, men skullle spurt om de så for seg og spille i norge en gang til i fremtiden. Noen som vet hva de syntes om dette berget.

Kunne fått autograf, men jeg hadde ikke penn eller papir! :P

Sitat av sneipen Vis innlegg
grei konsert ja. Litt kort, men jeg stresset med andre ting så fikk ikke med meg alt. hilste på vokalisten dog, men skullle spurt om de så for seg og spille i norge en gang til i fremtiden. Noen som vet hva de syntes om dette berget.

Kunne fått autograf, men jeg hadde ikke penn eller papir! :P
Vis hele sitatet...
Jeg sier kort. jeg fikk ikke med meg alt pga mye annet stress...
Sist endret av sneipen; 27. september 2010 kl. 13:21.
Sitat av Waffaz Vis innlegg
Heh, blir jo det samme som å si at de ikke skulle hatt konserter i Oslo for det blir for dyrt å reise til, samt dyrt å bo(for personer som bor i Bergen).
Vis hele sitatet...
Hvilken by bor det flest mennesker i, i Norge?
Hvilken by er det billigst å reise til, for de fleste?

Samt at det er billigere å bo på hotell i Oslo, iforhold til Bergen.


Bergen er på alle måter en dum by å ha noe slikt i, om man vil ha flest mulig til å komme på den.
Hadde den vært i Oslo, hadde jeg ikke nølt med å ta fly nedover for å være på konserten.
Jeg syns det er fantastisk at det skjer ting utenfor Oslo, Oslo != Norge...
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Hvilken by bor det flest mennesker i, i Norge?
Hvilken by er det billigst å reise til, for de fleste?

Samt at det er billigere å bo på hotell i Oslo, iforhold til Bergen.


Bergen er på alle måter en dum by å ha noe slikt i, om man vil ha flest mulig til å komme på den.
Vis hele sitatet...
Litt enig der, jeg måtte jo fly VIA Oslo, så det ble nokså dyrt. Men SÅ VERDT DET! Insaaaaaane. Kommer de tilbake er jeg der om det så er i Lofoten ass.

Hahah. Vi som er her på forumet har jo forresten sikkert møtt flere av hverandre i helgen uten å vite om det.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Noen som kan ramse opp hvilke sanger som ble spillt?
Bilder eller filmklipp anyone? En fest jeg så absolutt skulle vært på.
cities of the future, sa'eed, becoming insane, mye av legend of the black shawarma

ligger masse bilder og klipp på facebook.

http://www.facebook.com/pages/Bergen...d=168749388564