Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1302
I det siste er det jo skrevet mye om bindeez, leketøyet med GHB. En jenteunge(10) spiste på en slik og ble bevisstløs og fikk voldsomme kramper, nå har jeg ingen erfaring med GHB, men er dette normal reaksjon på overdose av stoffet?

Ville ikke dette være en svært billig GHB rus? Kjøpe et par tusen slike perler så hadde du hatt rus til en stund. Kunne dette blitt aktuelt å ha i munnen for å få rus? Ville dere gjort det? Uten tanke på skadene av GHB, men pga rusen?

Hvis det faktisk hadde funket på den måten så ville det være billig i forhold til å kjøpe det flytende.

Link: http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/11/07/517523.html
Det er vel heller limet som inneholder en slags form for GHB-precursor, etter hva jeg har lest. Tror det blir rimelig dyrt å kjøpe leker.
Alt folk gjer for å ruse seg.. stakkars ungen;/
ಠ_ಠ
Elemental's Avatar
Trådstarter
Men siden hun fikk overdose av å spise en enslig liten leke så må en pakke sånne perler være pretty heavy stuff, og billig.
desperate greier, det er to definisjoner av rus mener jeg..rus for å være rusa og den psykedeliske varianten, de som søker etter svar, de som ønsker å utvide virkeligheten og hjernens "radar."
De som ønsker å finne meningen.

Er ikke bra å havne i førstnevnte
Går jo bra ann å havne i førstnevnte, om man ikke overdriver det. Speed, kokain, alkohol og diverse sentralstimulerende stoffer brukes neppe for å finne svar akkurat :P Å ta seg 2-3 pils er for rus, ikke for å finne meninga med livet.
Det er sikkert mye drittstoffer der og da. Gummi og plastikk er vel ganske skittent?
Jeg foreslår at en av pro kjøkkenkjemi gutta prøver seg på en Bindeez ekstraksjon.
Tvilsomt om den reaksjonen som den lille jentungen fikk skal sammenlignes med den rusen folk søker på GHB. Stoffet er allerede advart i samtidig inntak, sågar urent inntak, der slike overdoser som beskrevet kan inntreffe. Som du foreslår, er gummi og plastikk ansett som forurensning i dette tilfellet, så hvis en har lyst på en overdose 'ghb' så er dette absolutt første stedet å starte tror jeg.

Ekstraksjon av bindez ville neppe vært særlig, slik jeg forstod det var det limet i bindez'en som først i magesekken ble gjort om til ghb (leste kjapt over bare), det er det samme som å benytte seg av aspartam i en amfetamin-syntese, ville funke dårlig. Aspartam blir omgjort til fenylalanin først i kroppen, og precursor av det er neppe no kjøkken-kjemi, da bør en gå etter DLPA eller lignende.
herregud hva folk prøver og ruse seg på, eller vel tryggere og skaffe seg noen ekte varer.
Sitat av BeerViking
herregud hva folk prøver og ruse seg på, eller vel tryggere og skaffe seg noen ekte varer.
Vis hele sitatet...
Ingen grunn til å gi elemental refs for at han reiser et spørsmål om rus rundt bindeez.
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
GHB er billig uansett. Sikkert billigere enn å kjøpe masse dritt-leker for så å svelge dem.
Sitat av battlecaT
Ingen grunn til å gi elemental refs for at han reiser et spørsmål om rus rundt bindeez.
Vis hele sitatet...
Når man faktisk vurderer å stappe plastperler og/eller lim i kjeften for muligens å kjenne en svak rus, synes jeg det er helt greit å refse, eller kanskje aller helst, å flame personen for det.

Dette går under det samme som "Hei, jeg har fått tak i litt <random legemiddel>, hvor mye må jeg spise for å bli høy?", altså det jeg vil klassifisere som rent søppel.
Trådstarter stilte oss et spørsmål: Om dette ville vært en ok måte å få i seg GHB på i og med at dette limet visstnok omdannes til GHB i kroppen.

Det er et enkelt og greit spørsmål, og selv om svaret er åpenlyst for mange, så kan man ikke forvente at alle har den samme graden av innsikt i akkurat de samme tingene.

Det er jo derfor vi har dette forumet ikkesant..?