Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1409
Hei. Har google noen konkurenter som også tilbyr reklame på nettsider som Google AD-sense?
Har du ikke lyst til å støtte Goggle?
Egentlig så kan jeg anbefalle Google sin, jeg føler liksom en viss "stabilitet" over de hvor det motsatte er tilfellet, dessuten er det mye reklame og linker til heller tvilsomme sider.
Men det finnes sikkert, har du prøvd å Google det?
Fordelen med Google er at dei er flinke til å få tak i dei riktige reklamane til sida di og dei har ein enorm base av kundar/bedriftar som brukar Google som deira reklamebyrå på nettet.
Trådstarter
Har hatt Google konto, den ble sperret fordi noen har klikket for mange ganger at det generert falsk inntekt. Det var irriterende, har jobbet mye og lakt mange timer i mine nettsider og rett før utbesaling så ble det sperret. Har sent in klage for 2 dager siden, uten å få svar. Så nå er jeg på jakt etter en annen levrandør.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av ertsaas
Har hatt Google konto, den ble sperret fordi noen har klikket for mange ganger at det generert falsk inntekt. Det var irriterende, har jobbet mye og lakt mange timer i mine nettsider og rett før utbesaling så ble det sperret. Har sent in klage for 2 dager siden, uten å få svar. Så nå er jeg på jakt etter en annen levrandør.
Vis hele sitatet...
Huff, to dager sier du? De får antagelig en hel del etterspørsler. La det gå litt tid. Kanskje du sendte klagen din til feil sted? Da har de muligens som vane å ikke svare.
YPN (Yahoo Publishing Network) kan vel være ett alternativ.

Liste over flere (mindre) aktører.
Sist endret av Unb0und; 26. august 2008 kl. 16:25.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Å klage til adsense er som å pisse i motvind og masturbere med ostehøvel, mens en danser på slakk line.

Det nærast til adsense er vel Yahoo! Publisher! som! er! Yahoo! sitt! alternativ! til adsense. Eg har ikkje prøvd det sjølv, men ser ut til å vere omlag samme ulla.

MS har jo lignande ting på sine søk, men om dei tilbyr dette mot eksterne publishere veit eg ikkje.

Ellers har ein tradedoubler, som stortsett er ppa og ikkje ppc...
Trådstarter
Takk. Får prøve det dere foreslår. Kommer med tilbakemelding etter at det er utprøvd en stund Kanskje at det går an å bruke flere?
som slashdot skrev, tradedoubler. Den funker rimelig greit, har aldri fått utbetaling men det var pga eg bare lager kjedlige sider :P

500minimum før du får ut penger m.m de har skiftet og du velger selv hvilke annonser som kommer ut på siden. Muligt det går ann at den velger selv, men det vet eg ingenting om.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Wolfenheart
som slashdot skrev, tradedoubler. Den funker rimelig greit, har aldri fått utbetaling men det var pga eg bare lager kjedlige sider :P

500minimum før du får ut penger m.m de har skiftet og du velger selv hvilke annonser som kommer ut på siden. Muligt det går ann at den velger selv, men det vet eg ingenting om.
Vis hele sitatet...
Tradedoubler funker dårlig om du ikkje har jævla høgt volum på sidene dine, i motsetning til adsense som funker uansett.
Trådstarter
ok. Er en del folk som er på min nettside. Men ikke samtidlig. Ca 4 stk max samtidlig. Er kanskje ikke det beste, men ser at det vokser pr. uke. Forventer en økning nå som høsten og vinteren er her.

Yahoo sitt reklame tilbud, var bare Beta og jeg må vente på svar før jeg kan bruke den. Fant da Ad Brite, som var lett ibruk. Men der må jeg vente opp til 3 timer før reklamene kommer på nettsiden. Jeg savner Google og håper at min klage blir behandlet og at jeg kan fortsette å bruke di.

Jeg lurer på om jeg kan prøve flere forskjellige samtidlig, på forskjellige web sider, for å fortere finne hvem som er best utenom Google.
▼ ... flere år senere ... ▼
hei, er det noen som vett hvordan vi lage en klage til adsense ? kan dere linke det til meg eller forklare ?
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Som sagt tidligere, så er det nytteløst å klage, det beste du kan gjøre er å lage en ny bruker.

De åpner aldri kontoer hvis de er sperret.
Sitat av Fleff Vis innlegg
Som sagt tidligere, så er det nytteløst å klage, det beste du kan gjøre er å lage en ny bruker.

De åpner aldri kontoer hvis de er sperret.
Vis hele sitatet...
AVKREFTES.
er det noen andre ads leverandører som er lett å bruke ? uten om yahoo og google ?