Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 771
Jeg er i et dilemma hvor jeg har blitt påtvunget medisiner i psykiatrien. Dette er i form av smeltetabletter.

Noen som har noen strategier/smarte tips for å få denne dritt medisinen til å ikke bli absorbert uten at det vekker noen mistanker. Det er liksom ikke bare å skjule medisinen i hånda heller da de sitter å følger med på at jeg tar det.
Jeg er helt ut av ideer.
Dette er en av de værste antipsykotika medisinene som jeg har hatt mye bivirkninger og problemer med tidligere, men så var jeg så uheldig å møtte narcissist legen fra hellvete og satt meg på den samme igjen...
Tannlegelim fra apoteket. Sånn som brukes til gebiss. Du klistrer litt opp i ganen.
Trådstarter
4 1
Sitat av FriFugl Vis innlegg
Tannlegelim fra apoteket. Sånn som brukes til gebiss. Du klistrer litt opp i ganen.
Vis hele sitatet...
Genialt det har jeg aldri hørt om. Kan vanlig tannkrem fungere også?
For eksempel om jeg smører in liten tynn lisse i sida på overleppa og deretter lemper tabeletten oppi der det er smurt?
Har ikke utgang pga. tvangsinnleggelse så får ikke tak i det enda.
Er du under tvang da?
Trådstarter
4 1
Sitat av folablakken Vis innlegg
Er du under tvang da?
Vis hele sitatet...
ja stemmer
Beklager ot, men:
Kan jeg spørre hvorfor du blir tvunget? Å hva som eventuelt skjer om du blankt nekter å ta medisinen?

Grunnen til at jeg spørr er pga jeg har selv opplevd situasjoner der det beste for alle parter hadde vært å få vedkommende tvangsinnlagt med tvangsmedisinering, men det skjedde aldri og det skal vist ganske mye til.
Vær helt tørr i munnen når du tar den. Spytt og ikke drikk noe timen før.

Så legger du den på tuppen av tungen og gjemmer den helt bakerst i munnen.
Trådstarter
4 1
Sitat av Alge Vis innlegg
Beklager ot, men:
Kan jeg spørre hvorfor du blir tvunget? Å hva som eventuelt skjer om du blankt nekter å ta medisinen?

Grunnen til at jeg spørr er pga jeg har selv opplevd situasjoner der det beste for alle parter hadde vært å få vedkommende tvangsinnlagt med tvangsmedisinering, men det skjedde aldri og det skal vist ganske mye til.
Vis hele sitatet...
Grunnen er i hovedsak at jeg har en lidelse som er mye stigmatisert for å være alvorlig. Når det er sagt så er jeg meg selv og vi alle forskjellige men legen ser meg ikke som en person i hele tatt og bare ser diagnosen jeg har.

Om jeg blankt nekter å ta medisinen så blir jeg holdt fast og de setter sprøyte i meg med depotvariant av medisinen.
Har du en venn du kan stole på som kan besøke deg? Få ham til å kjøpe tannlegelim på apoteket til deg.
hvilken diagnose er det snakk om?
Er lettere å spille frisk enn å skjule at du ikke tar medisinen.

Hvis man vet hva de beskriver er sykt så skal det være ganske lett å unngå å snakke om det de oppfatter sykt. Du blir fort utskrevet da.
Jeg bare lurer, er det schizofreni det er snakk om?
Sitat av Stratos4 Vis innlegg
Er lettere å spille frisk enn å skjule at du ikke tar medisinen.

Hvis man vet hva de beskriver er sykt så skal det være ganske lett å unngå å snakke om det de oppfatter sykt. Du blir fort utskrevet da.
Vis hele sitatet...
Allerede i tvungen medisinering, men du mener personen lettere kan late som er "normal" enn å ta medisiner? Det er en logikk som ikke henger sammen.