Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 571
er det noe man kan gjør for å påvirke petH prøve?
Trodde jeg var ferdig med prøvene men tydeligvis ikke! Drukket litt for mye til at jeg er klar for prøve enda
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Har ikke dyp innsikt i det, men dette er nok en mer avansert prøve og ikke bare en der man har et reaksjonsstoff som viser tilstedeværelse av stoffet man leter etter.

Fosfatidyletanol produseres i kroppen via Fosfolipase D i kontakt med etanol, det er en unik markør for alkoholbruk.
Dette stoffet akkumulerer seg i kroppen over tid, og brytes ned veldig sakte.

De tar blodprøver og måler akkurat hvilken mengde du har av denne markøren, med mindre du kan bryte deg inn i laboratoriet og endre resultatene så sliter du dessverre.
Sist endret av Dodecha; 4. mars 2024 kl. 17:35. Grunn: Skrivefeil
Har du fått innkalling? Si at du er utenlands på ferie, på kurs i (valgfri by) eller noe og kjøp deg 10 dager på den måten? Sykt barn eller syk bestemor i (valgfri by) som du er på besøk hos? Eller du ringer på prøvetakingsdag og sier du har covid? Kjøper deg ikke en måned men det kan kjøpe deg et par halveringstider.
Trådstarter
3 0
takk for svar begge to!
ingen innkalling, bare en delvis avtale som eg er ganske uenig i.
Greia med petH er vel nettopp at alkoholforbruk kan vises opptil 6 uker tilbake i tid, spesielt hvis de allerede har flere prøver av deg. Da har de endel info om hvordan nøyaktig din kropp kvitter seg med avfallsstoffer etter alkoholbruk. Jeg tviler på at å kjøpe seg 10 dager kommer til å gjøre all verdens forskjell, du kan selvsagt være heldig å komme unna allikevel. Det avhenger allikevel av hvor mye du har drukket og over hvor lang tid.
Var selv på slike prøver. Og ble overrasket over hvor lenge det sitter i kroppen. Jeg er ikke alkoholiker men gjorde noen dumme valg på fylla som gjorde at jeg måtte ta prøver for og få igjen sertifikat. Jeg drakk kun i helgene men da relativt mye./ typisk ungdomsfylla med fest som startet fredag etter jobb. Og sluttet søndags morgen. Hold meg uten en dråpe alkohol i en mnd og fremdeles var det spor i kroppen.