Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 812
samfunnsukritisk
JunkieXL's Avatar
Hei!

Jeg har tenkt en stund på å lage en slags webradio, som bruker YouTube-innhold for å slippe å betale avigfter og alt mulig styr som man ellers må betale. Det jeg lurer på, er om det finnes noen slike ferdige løsninger som kan gjøre dette for meg, eller blir jeg nødt til å lage noe selv?

Her er en tegning som viser hva jeg tenker:
http://i45.tinypic.com/15dubuh.jpg
Sist endret av JunkieXL; 23. juli 2012 kl. 12:12.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Kjelda har ingenting å sei for avgiftene du må betale. Vil du kringkaste musikk med rettar handheva av Tono må du ha avtale med Tono.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jepp, det finnes en slik mulighet via en funksjon i Windows kalt Steriomix, det steriomix er, er at det er en innspillings enhet som recorder det du høre på høytalerne dine, for å kunne snakke må du koble til slik at du kan lytte på deg selv i micen for at det skal bli recorda..

Men! Du slipper IKKe avgiften, ettersom jeg selv har vært i kontakt med tono å hørt om den samme muligheten selv. Beklager.