Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1178
Har nå parkert to ganger der det ble brukt automatisk skiltgjenkjenning for å registrere nummerskilt på bilen. Når jeg gikk til automaten og tastet inn nummerskiltet, så ble ikke denne funnet, og den ba meg derfor ikke betale. Bilen har litt skitt og smuss foran, men jeg har selv ikke store problemer med å se numrene selv. Bak bilen så er det veldig lite skitt/smuss, så antar kameraene bare sjekker fronten. Hva skjer videre, kan det hende jeg får bot/genyr tilsendt i posten hvis det blir sjekket manuelt?
Herre for et spørsmål all den tid det er like mye forskjellig praksis på dette som det er P-anlegg rundtom. For å¨kunne svare må du nesten si noe mer om hvor dette er og hvilket selskap som har parkeringen det gjelder.

1. Ta aldri noe sånt for gitt, ja det kan hende du må betale men du får nok forhåpentligvis gebyr før du får bot.

Er det f.eks Apcoa har du 24 timer på deg å betale.

Her er Apcoa 48 timer var det.. https://flow.apcoa.no/?_ga=2.6708125...99228665#/home
Sist endret av Dough; 10. desember 2021 kl. 19:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har du klistra på slikt custom (svart, blått, hvitt osv) norgesmerke? Kanskje det har noe å si?