Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1850
Jeg ønsker å gi min bestevenn kombinasjon av hår/skjeggtrimmer/klipper og nesehårsklipper.

Er det noen som har noen forslag på hva jeg burde se etter når det gjelder kvalitet og pris? Opptil 1000,- hadde passet bra.

Takk for tips.

Hei. Beklager bryet med denne posten men jeg har funnet en løsning. Bare å slette mod's, hvis ikke noen andre ønsker tips til julegaver
Sist endret av BearSleeps; 11. desember 2021 kl. 22:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Philips OneBlade. Ikke nesetrimmer, men skal visstnok være jævlig snasen, spesielt for prisen.
Sitat av UncleSam Vis innlegg
Philips OneBlade. Ikke nesetrimmer, men skal visstnok være jævlig snasen, spesielt for prisen.
Vis hele sitatet...
Har denne selv, og kan gå god for den, jævlig bra produkt, og veldig rimelig.
Sist endret av Kebabsaus; 12. desember 2021 kl. 02:29.
Sitat av UncleSam Vis innlegg
Philips OneBlade. Ikke nesetrimmer, men skal visstnok være jævlig snasen, spesielt for prisen.
Vis hele sitatet...
Den er ganske ålreit. Eneste minuset er at byttebladene er svinedyre.
Philips OneBlade!

Gir du buddien din litt ekstra og kjøper den for face og body!
Angrer på at jeg ikke har kjøpt en tidligere. Jeg barberer meg 3 ganger i uka med den og har ikke byttet blad på 5 mnd
Remington med støvsuger innebygd. Genial følgesvenn i flere år for meg.
Tar selvfølgelig ikke alt søl spesielt ikke ved trimming av korte hår, men alt som ikke havner på gulvet/benken er gullverd.

Ser clas ohlson har til rundt 500
Denne er kun til hårklipp, men skulle du velge å gå for separat hår og skjeggtrimmer så er
dette den beste jeg har hatt.

WAHL Home Pro Hårtrimmer, 479,- kr hos Kjell & Company.