Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 4031
Hei, sitter med to konsertbilletter til deadmau5 i Oslo, og sånn som det er nå passer det svært dårlig, noen som vet om plasser hvor jeg kan få solgt de? Ser jo at det er igjen på billettservice, så blir jo at jeg må selge under ordinærpris isåfall

Tips anyone?
Hvordan selger du andre ting? Venner, facebook og salgssider.
Finn.no Får vel svar rimelig kjapt på sånne ting.
Ingen kjøper billetter på finn.no (alltid en risiko å kjøpe billetter der) når de fortsatt selges på billettservice. Om det ikke blir utsolgt så må du nok friste med å selge de til under utsalgspris.
Trådstarter
I og med at jeg bor i Trondheim, og konserten er i Oslo blir det litt vanskelig å selge over fb

Sitat av plohg Vis innlegg
Ingen kjøper billetter på finn.no (alltid en risiko å kjøpe billetter der) når de fortsatt selges på billettservice. Om det ikke blir utsolgt så må du nok friste med å selge de til under utsalgspris.
Vis hele sitatet...
Hadde tenkt det...
Sitat av plohg Vis innlegg
Ingen kjøper billetter på finn.no (alltid en risiko å kjøpe billetter der) når de fortsatt selges på billettservice. Om det ikke blir utsolgt så må du nok friste med å selge de til under utsalgspris.
Vis hele sitatet...
Sorry, så ikke at han sa de fortsatt lå på billettservice. Men hvis de blir utsolgt, da er den kjappeste (etter min mening) metode finn.no.
King of Destructions
lilpsych's Avatar
ebay.com amazon.com QXL.no finn.no eller legge ut på facebook eventuelt her. =)
amazon.com faktisk
Sitat av lilpsych Vis innlegg
ebay.com amazon.com QXL.no finn.no eller legge ut på facebook eventuelt her. =)
Vis hele sitatet...
Kjøp og salg er ikke lov på forumet.
Kjenner du noen i Oslo? Evt be de selge til billetthaier utenfor før konserten?
Førrhelvett.
Lovegame's Avatar
Bruk lokale grupper på facebook, selg til litt under pris.
Hvis du skal selge de på Finn.no, og det er ekte billetter, så selg dem med kvittering fra billettservice.
Sitat av plohg Vis innlegg
Ingen kjøper billetter på finn.no (alltid en risiko å kjøpe billetter der) når de fortsatt selges på billettservice. Om det ikke blir utsolgt så må du nok friste med å selge de til under utsalgspris.
Vis hele sitatet...
Metallica (for å nevne noe) har pleid å gå som hakka møkk