Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1541
Hei!

Skal investere i ny mobil ganske snart (kansje i kveld) Så lurer jeg på en LG KU990. Er det noen som har en slik/har hatt en som har noen meninger om hvorfor jeg Bør/bør ikke kjøpe denne telefonen?

Takk for svar!
Har hatt den, leverte den tilbake etter èn uke. Dårlig brukergrensesnitt og treg telefon. Utrolig liten batteritid.. klarer seg 'nesten' gjennom dagen.
Kameraet er bra, flott med trykkskjerm.

Ville heller gått for noe med mer kvalitetet, Sony X1, eller vent til HTC Touch Dimond 2 kommer.
Hecci's Avatar
Trådstarter
72 2
ok. Jeg har rundt 2000 kr og bruke på ny mobil. Den skal ikke ha noen abonoment. Jeg vil helst ha noe med touch sjerm på. Noen tips?
Jeg hadde den også. Dårlig touch-system, treg meny, dårlig lyd
eneste er kameraet som er litt interessant
Nokia 5800 XM er en veldig grei mobil med touchskjerm, har hatt den i 3 uker nå og er veldig fornøyd. Men uten abbonement koster den 2900kr, jeg kjøpte den hos NetCom for 1200kr med abbonement med 100kr måneden.
Hecci's Avatar
Trådstarter
72 2
Sitat av AssCobra Vis innlegg
Nokia 5800 XM er en veldig grei mobil med touchskjerm, har hatt den i 3 uker nå og er veldig fornøyd. Men uten abbonement koster den 2900kr, jeg kjøpte den hos NetCom for 1200kr med abbonement med 100kr måneden.
Vis hele sitatet...
Har 2000 kr og bruke ca. Og uten abonoment
Med det budsjettet blir det vanskelig å få touch-telefon, desverre!
Hecci's Avatar
Trådstarter
72 2
Så denne: http://cdon.no/elektronikk/lg_kp500_black-4072311 leste på amobil at den skulle være brukbar
Hadde den. Den var helt grei, men den er ganske treig og batteriet er ikke det beste, men kamera er dritbra!
Så fikk den trykkskader på skjerme, så jeg kasta den -_-
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Heisan alle sammen
Jeg kjøpte den her mobilen idag, men alt jeg fikk med var lader og batteri til telefonen.
Skal jeg ikke få med Cd, Usb kabel og head set også?
Virker ikke sånn.
Salgspakkens innhold: telefon, batteri, reiselader, manual.
Vis hele sitatet...
Sist endret av plohg; 20. juli 2009 kl. 11:39.
Sitat av Blitzz Vis innlegg
Heisan alle sammen
Jeg kjøpte den her mobilen idag, men alt jeg fikk med var lader og batteri til telefonen.
Skal jeg ikke få med Cd, Usb kabel og head set også?
Vis hele sitatet...
Jeg mottok det da jeg kjøpte den.
Mange steder der man må skrive inn hvilken mobil man har, så finns ikke LG KU990 med?
Jeg skal kjøpe Samsung HD, nå er jeg lei av denne ku990
▼ ... over en måned senere ... ▼
Heisan.
Jeg finner ikke LG PC suite på internet, det har seg slik at når jeg kjøpte telefonen min (LG KU990i)så fikk jeg ikke med noe cd, vet noen hvor jeg kan laste ned det?

Ser ut som om det er vansklig å få tak i det

Før når jeg kobla i mobiltelefonen så fikk jeg spørsmål om å leite etter driver og sånnt, men nå gjør jeg ikke det lenger? HVa er grunden til det?

Jeg fant den B2CAppSetup heter den.
Sist endret av Blitzz; 25. august 2009 kl. 00:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
har noen en detaljert guide om hvordan man bruker telefonen som modem?
Ikke kjøp LG'en du: ) Jeg har flere kompiser som kjøpte den pga pris og touch. Men LG er LG. Treg, elendig software, skjermen blir FORT ripete. Kjøp heller en Nokia 5800
Har selv Nokia 5800, kunne ikke være mer fornøyd, rask touch, bra kamera til å være 3.2MP, bra batteritid, Turbo-3G og masse mer, men orker ikke å ramse opp mer.

Min mening:
Nokia 5800 XpressMusic: Awesome
LG KU990i: Meh