Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 951
Har et problem, Iexplorer klikker sånn at alt står helt stille går jeg inn i task manager og fjerner den oxo funker det. Tar det cirka 2 min så klikker den igjen=S Har noen vært borti det samma før? eller vet åssen man fikser det her?

*ÆæÆæ..*
Kjør Spybot Search & Destroy, Ad-Aware, og en virus scan. Så ser du hva som skjer.
ever heard of mozilla firefox? Bytt fra IE til Firefox, så slipper du alt tullet...
#Conex's Avatar
Trådstarter
Bruker opera liksom... Men vil at alt skal funke liksom.. Har scanna for virus med norton 2005! Scana for spyware med: Spy Bot Search And Destroy og ad-aware!
Reinstall Windows, og installer alt på nytt, perfeksjonist.
iexplorer.exe er ikke Internet Explorer. iexplore.exe derimot... Men uansett, skift til Mozilla Firefox. Så slipper du spyware, virus og faenskap.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Opprinnelig postet av charzer
iexplorer.exe er ikke Internet Explorer. iexplore.exe derimot... Men uansett, skift til Mozilla Firefox. Så slipper du spyware, virus og faenskap.
Vis hele sitatet...
Hvis vi (du) først skal være pirkete så skrev han strengt talt ikke iexplorer.exe, han skrev iexplorer. I for internet og explorer for explorer?

Forsåvidt enig med at han bør skifte browser, men da selvsagt til Opera. Ellers så er det nok ikke browseren som er problemet her, heller Spyware og Virus.
Jeg gikk utifra at det var det han mente siden man vanligvis sier IE eller Internet Explorer. Og har før hørt at iexplorer.exe er en slags spyware, så...
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Åååh, men da er det en helt annen sak. Trodde du bare kverulerte, jeg

Beklager.