Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1645
Hey Freaks!

Så akkurat at det er annonsert et Game of Thrones MMO spill, og det skal lages av det norske studioet Art Plant. Hva syntes dere om ideen? Personlig gleder jeg meg veldig!

Du skal så langt kunne velge mellom de tre store House'ene i Westeros. Starks, Lanisters og Barathians. Etterhvert skal du kunne bli med i andre og.

Noen som har noen forhåpninger om ting som skal være med? Jeg håper i allefall at man skal kunne være med i Night's Watch.
Jeg har bare problemer med å se hvordan det gjennomføres. Vi får vel se når det er mer info om det.
wut wut
iSatan's Avatar
Trådstarter
Sitat av Fusjon Vis innlegg
Jeg har bare problemer med å se hvordan det gjennomføres. Vi får vel se når det er mer info om det.
Vis hele sitatet...
Håper bare de tar seg god tid, og ikke lager et halvferdig spill med få funksjoner. Håper på noe stappet full med valg man kan ta som ikke blir fort kjedelig. Og mange forskjellige aktiviteter
Sitat av iSatan Vis innlegg
Jeg håper i allefall at man skal kunne være med i Night's Watch.
Vis hele sitatet...
Vil ikke det bli jævelig kjedelig da? De kan jo ikke akkurat stikke vekk fra The Wall når det passer dem, noe som hadde vært litt kjedelig i et MMO.
wut wut
iSatan's Avatar
Trådstarter
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Vil ikke det bli jævelig kjedelig da? De kan jo ikke akkurat stikke vekk fra The Wall når det passer dem, noe som hadde vært litt kjedelig i et MMO.
Vis hele sitatet...
Det er sant, men om du da kunne dra på andre siden av The Wall.. det hadde vært kult. men sant som du sier, i lengden hadde det vært kjipt
Wub-wub-what?
Kognito's Avatar
For mange MMO ute allerede. Vil aldri bli konkurransedyktig.
Lukter flopp lang vei...
Sitat av OttoSonetto Vis innlegg
Lukter flopp lang vei...
Vis hele sitatet...
Hvorfor det? Spillet blir jo basert på en verden med rikt innhold som faktisk holder en ganske så høy standard, så jeg mener nå at alt ligger i hendende på dem som utvikler spillet. Hvis de gjør en bra nok jobb skal man ikke se bort ifra at dette kan gå bra, men det gjenstår jo å se.
Fingerleddsoperatør
Heffalompen's Avatar
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Hvorfor det? Spillet blir jo basert på en verden med rikt innhold som faktisk holder en ganske så høy standard, så jeg mener nå at alt ligger i hendende på dem som utvikler spillet. Hvis de gjør en bra nok jobb skal man ikke se bort ifra at dette kan gå bra, men det gjenstår jo å se.
Vis hele sitatet...
Konseptet er ok, men når ikke engang SW:TOR klarte å etablere seg som et seriøst alternativ, som kanskje hadde det mest spennende/komersielle universet, (star wars) og det største utviklerstudioet (bioware), så sliter jeg veldig med å se at et norsk no-name studio skal komme å revolusjonere måten vi spiller MMO's på.
Sitat av Heffalompen Vis innlegg
Konseptet er ok, men når ikke engang SW:TOR klarte å etablere seg som et seriøst alternativ, som kanskje hadde det mest spennende/komersielle universet, (star wars) og det største utviklerstudioet (bioware), så sliter jeg veldig med å se at et norsk no-name studio skal komme å revolusjonere måten vi spiller MMO's på.
Vis hele sitatet...
Skjønner poenget ditt, men vi vet jo aldri
Poenget mitt var uansett at selv om vi vet hvilket univers spillet skal foregå i så kan vi ikke ane noe om hvordan spillet kommer til å bli, så jeg synes det er litt tidlig å erklære det for en flopp!
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Hvis de hadde basert seg på alle bøkene o.l. så kunne det kanskje blitt noe.
Sitat av Heffalompen Vis innlegg
Konseptet er ok, men når ikke engang SW:TOR klarte å etablere seg som et seriøst alternativ, som kanskje hadde det mest spennende/komersielle universet, (star wars) og det største utviklerstudioet (bioware), så sliter jeg veldig med å se at et norsk no-name studio skal komme å revolusjonere måten vi spiller MMO's på.
Vis hele sitatet...
se på minecraft da, er spillet bra nok så funker det.
Sitat av Kognito Vis innlegg
For mange MMO ute allerede. Vil aldri bli konkurransedyktig.
Vis hele sitatet...
Ja, sant.

Guild Wars 2 kommer jo også om ikke så lenge
Verdenen GRRM har skapt er perfekt for et MMO i mine øyne, men jeg tviler på at de klarer å fange en brøkdel av essensen i spillet. Det utvikles et RPG-spill også, men det ser ganske forferdelig ut i mine øyne...
▼ ... over en måned senere ... ▼
Det skal bli ett browser-basert mmo
Sitat av 571gn07 Vis innlegg
se på minecraft da, er spillet bra nok så funker det.
Vis hele sitatet...
Minecraft er ikke et mmorpg og var relativt nytt inenfor den spilltypen den er. Game of thrones mmo drimot vil bli en av veldig mange i en sjanger. Vill ikke dømme spillet før jeg hører mer om det, men det hjelper ikke lengre å bare gjøre ting bra når det kommer til mmo spill, du må tilføre sjangeren noe nytt. Ikke mange som gidder å bynne på nytt i en mmo når det sansynligvis finnes mere å gjør i wow som er ganske bra etablert. mmorpg spill er dyre å lage og ganske mange har floppa. Swtor er et bra eksempel, de kom med et relativt bra lvling system, men hadde ikke penger/tid til å lage et ordentlig endgame, noe som førte til at veldig mange mista interessen fort.
The Nerdrager
Kunne aldri sett for meg ett MMO av Game of Thrones. Ett single player spill med 3 Campaigns (Coop-Play) er noe jeg ville spilt. Ser bare ikke for meg at Game of Thrones har MMO potensiale. Har ikke noen spesiell grunn annet enn at jeg føler det dypt inni meg at det blir en flopp.