Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 923
Regnes gtx 700 serien til nvidia fremdeles som kraftige skjermkort for gaming?

Har personlig et 770 kort som jeg har brukt i 4 år, har ikke hatt så mye problemer med det ennå, men jeg vil bare høre hva folks meninger er om å bruke et sånt kort til gaming gjennom 2018 og videre.
Tenker du spill som Far Cry 5 kan du nok glemme det
GTX780 produserer 60-80fps med alt på low i 1440 oppløysning i PUBG. Skal la det overleve til neste generasjon skjermkort kommer.
Sist endret av Sofakongen; 13. januar 2018 kl. 15:04.
Jeg lurer egentlig på det siden jeg har har kunnet spille det meste fra 2017 på ganske høye instillinger.
vet at andre komponenter spiller en rolle i det store bildet, men la oss bare si at de ikke blir et problem på et par år ennå. tenker egentlig på å ikke kjøpe et skjermkort for tidlig kun pga hype.
Sist endret av WorshipTheSofa; 13. januar 2018 kl. 18:02. Grunn: hadde mer på hjertet
Kortet kom ut i 2013.. så Nei! I forhold til dagens grafikkkort så er dette ikke kraftig til spill som krever mye mere enn hva dette kortet kan behandle.
Forstår ikke helt tråden egentlig. Er en fornøyd med skjermkortet er det ingen grunn til å løpe ut å kjøpe nytt. Den dagen du ikke er fornøyd med ytelsen (eller andre ting) kan det stå mellom 2 valg, enten kjøpe nytt kort eller skru ned grafikk innstillingene. En kjøper ikke nytt skjermkort kun til minesveiper..
Du bør heller oppgradere om du kjøper et spill du har lyst på som du ikke kan kjøre med grafikken litt redusert. Det er mange nyere kort som er relativt billig som kan kjøre det meste med grei FPS.