Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 922
Noen som har personlig erfaring med nettverksadaptere som man setter i stikkontakt? vurderer å prøve dette siden jeg bor i ei betongblokk der wifi ikke fungerer optimalt til gaming.

Takk for svar
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Er innervegger og av betong? Det er heller sjeldent. Har du prøvd å flytte WLAN frå kanaler naboer bruker? Har du prøvd 5GHz?

For min del hjalp det mykje å flytte ting opp på kanal 14 (færre bruker den), og bruke 5GHz.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Bruker Zyxel powerline på en maskin, har 250mbps linje, og får drøyt 100mbps på maskinen, har ikke prøvd noe dyrere enda, da maskinen kun skal ha nett, fart er likegyldig.

Stemmer også for 5GHz, det gjør underverker på vegger sålenge distansen ikke er for stor.
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Er innervegger og av betong?
Vis hele sitatet...
Bærevegger, helt normalt i leligheter Løsningen hos meg var er bedre AP (ubiquiti) som automatisk gjør alt omtalt i tråden
bærevegg av betong som deler av leiligheten ja. Da prøver jeg ut 5Ghz først. takk for svar!