Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 530
Hei!
Jeg har litt problemer med det nye gamecapture cardet jeg har. Blandt annet å få lyden av alt som skjer på ps4-en min over på pc-en min med Avermedia Lgx gc550. Eller jeg får lyd, når jeg ikke har noe headsett koblet til ps4-en, men jeg forstår ikke hvordan jeg kan streame og å være i gruppe på ps4 når jeg ikke kan ha headsett tilkoblet? Hvordan kan jeg få lyd som followersounds og sånn fra pc-en samt ps4?

Er det noen som har noe erfaring meg gamecapture cards evt, burde jeg bytte(kjøpt på jobben og kan få bytta det til noe annet)?

På forhånd takk!

Glemte også å spørre kan det være programvaren fra avermedia som er drit? og ser flere heller bruker OBS (open broadcaster noe jeg har da jeg streama på og fra pc) hvordan man avt gjør det?
Sist endret av RandomSidechick; 16. oktober 2016 kl. 01:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
First make sure you don't have earphones or whatever connected to the controller. This stops audio going to the display.
Vis hele sitatet...
En løsning med OBS:

If you want to listen to your game audio through your pc headset while still being able to hear your pc sounds... in OBS... make sure you change the settings for your capture capture card and select "output audio to desktop"
There will be like.. a 10 to 20 ms delay.. but were dealing with less then a quarter of a second. Its so little you'll hardly notice it.
Vis hele sitatet...
No sound coming from PS4 when connected to PC via Avermedia Live Gamer HD capture card