Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 717
Ga en 6 små 5 mg 90 kg 0 toleranse burde vel være greit for å ta det litt chili eller ?
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
20 mg, altså 2 stk 10mg var mer en nok for meg med samme kroppsvekt tror 3 stk holder for en super chill aften. Så advarselen, ha et meget sunt forhold til benzo! Det er djevelens legemiddel om du skulle bli hekta! Følte den advarselen måtte være med så andre som ikke er klar over hva avhengigheten kan føre til. Ellers, enjoy
Ta deg 2 pils og røyk noe godt
Jeg bruker 10-15mg en sjelden gang (uten toleranse) for medisinsk bruk og det kjenner jeg null rus av å blir såvidt roligere, så får en chill aften tipper jeg det blir lite. Mm du banker neppå par pils å en blås.
Sist endret av NokErNok; 18. desember 2020 kl. 17:24.
Ok tok 9 selv så 10 helt ok funk merker Nada a 4 5 stk så tenkte 6 var bra for en ny en men skal huske et par 3 neste gang.
Men nå merker jeg at jeg trenger en 12 13 stk til men jaja det er jo ikke akkurat dop er jo bare angst dempende egentlig så hadde nok vært bedre med rivo eller xanax

Får vel ta et pipe trekk å så blir det vel bra for min del

Åja jeg blir fort avhengi men alltid klart styre unna noen mnd å bare svetta litt går fort over men har da ikke knaske 1000 i uka da

Så siden 1400 har det da blitt over 30 altså 150mg
Må nok ta en blås er ikke særlig til rus alene.
Sist endret av Sinnsykemeg; 18. desember 2020 kl. 17:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Troende Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Sinnsykemeg Vis innlegg
Ok tok 9 selv så 10 helt ok funk merker Nada a 4 5 stk så tenkte 6 var bra for en ny en men skal huske et par 3 neste gang.
Men nå merker jeg at jeg trenger en 12 13 stk til men jaja det er jo ikke akkurat dop er jo bare angst dempende egentlig så hadde nok vært bedre med rivo eller xanax

Får vel ta et pipe trekk å så blir det vel bra for min del

Åja jeg blir fort avhengi men alltid klart styre unna noen mnd å bare svetta litt går fort over men har da ikke knaske 1000 i uka da

Så siden 1400 har det da blitt over 30 altså 150mg
Må nok ta en blås er ikke særlig til rus alene.
Vis hele sitatet...
Benzo kan ofte skape en placeboeffekt av edruelighet, og på måten du skriver tyder det på at du er ruset Men kos deg!
Var bare benzo inntil nå men ja det ble et par trekk så nå er det konge for meg. God jul freaks