Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 747
Kom nettopp inn på skole i England og må svare på tilbudene. Kan velge mellom Firm, insurance eller decline. Skjønner jo godt at det ikke er decline jeg skal trykke på om jeg skal inn på skolen. Så hva trykker jeg hvis jeg vil takke ja? Noen som har har vært borti UCAS før?
Sitat av Brethy Vis innlegg
Kom nettopp inn på skole i England og må svare på tilbudene. Kan velge mellom Firm, insurance eller decline. Skjønner jo godt at det ikke er decline jeg skal trykke på om jeg skal inn på skolen. Så hva trykker jeg hvis jeg vil takke ja? Noen som har har vært borti UCAS før?
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke vært borti dem selv, MEN jeg vet om noen som kansje vet svaret du er ute etter.

----> Skolen du har søkt hos <----

Er det ikke MYE lettere å bare spørre dem enn å lage en post her?
Sist endret av Pandabjørn; 27. april 2010 kl. 17:24.
Regner med at "firm" betyr at du er sikker på at du vil gå der, og "insurance" er at du er usikker og trenger litt tid til å vurdere valgene dine.

Slik jeg forstår det hvertfall, men som Panda sier så er det nok lurest og bare spør dem du har søkt hos.