Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 548
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om man tar 2mg rivotril og kjører bil 3 dager etter. Vil en spyttpørve vise rivotril da? Eller blodprøve? Og isåfall vil den vise så høy konsentrasjon at man kan bli dømt for å kjøre i ruset tilstand?
Ja, dritlang halveringstid på rivotril, lurer på om det ikke er 72 timer eller deromkring. så no-go, til nød får du jævli me styr sjøl om du e under verdiene. ikke verdt det.
den er ikke så gale som 72 timer men ligger på 40 timer så er helt på grensen
Sitat av baredårligevane Vis innlegg
den er ikke så gale som 72 timer men ligger på 40 timer så er helt på grensen
Vis hele sitatet...
Halveringstid. Så etter 40 timer er det halvparten igjen, så 40 til så halvparten av halvparten, osv til man er i 0. Sånn som jeg har forstått det.
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Halveringstid. Så etter 40 timer er det halvparten igjen, så 40 til så halvparten av halvparten, osv til man er i 0. Sånn som jeg har forstått det.
Vis hele sitatet...
sånn ca ja

min er 30 timer men blir vel uansett utslag etter 3 dager
Sist endret av baredårligevane; 14. januar 2024 kl. 23:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.