Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1979
Anonym bruker
"Stum Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, har av kriminelle årsaker behov for ny telefon.
Har bare hatt denne telefonen med swap i 4mnd.
Kan jeg levere denne inn selvom det gjenstår 8 mnd
om telefonen jeg vil ha er betraktelig billigere?
er telenor forøvrig.
er for å slette eventuelle bevis om det skulle blitt en case.

takker for svar om noen har peiling.
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du tror ikke politiet kan kontakte operatør og få utlevert tlf der og hente ut masse selv fra en sletta tlf?

Kast på sjøen bruk forsikringen få ny.
Kjøp en ekstra tlf til Krim ikke bruk vanlige tlf.
Hvilke type bevis er det du prøver å kvitte deg med? Filer på telefonen? Dette er super relevant om du ønsker hjelp her fra. Sjansen for at du ikke trenger å bytte telefon eller at det ikke hjelper å bytte telefon er stor!

Feks, er du bekymret for filer på telefonen så holder det nok lenge med en "file shredder" og kryptering.
Anonym bruker
"Stum Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
det er bare snapchat aktivitet, ble deviced banned da jeg ble rappportert av noen.
Anonym bruker
"Stum Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
har ingen filer eller noe slikt. Men trenger ny tlf uansett da det er umulig å lage ny snap på tlf med dette imei nummeret.
Anonym bruker
"Stum Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
men ja er kanskje bare bedre å kaste den på sjøen, å bruke forsikring på ny. Da kan den ikke hentes ut heller.
Smart å bruke en kriminell snapchat konto på din vanlige tlf.
Anonym bruker
"Stum Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
er en ganske dårlig kriminell kan du si. Men godt jeg har deg da som er mensa medlem som kan hjelpe meg?
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei,

SWAP med telenor er jo 24 måneder avtale og du vil uansett måtte betale resterende gebyr på hva som er igjen på SWAP avtalen leverer du inn den før tiden.

Du må huske på at hvis IMEI nummer stemmer og de finner ut av sånt så ligger IMEI nummeret lagera på både kontrakta og internt hos TELENOR og du kommer ikke så langt, så bedre og spare 1000NOK og bare bruke telefonen du har nå.
Anonym bruker
"Stum Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei,

SWAP med telenor er jo 24 måneder avtale og du vil uansett måtte betale resterende gebyr på hva som er igjen på SWAP avtalen leverer du inn den før tiden.

Du må huske på at hvis IMEI nummer stemmer og de finner ut av sånt så ligger IMEI nummeret lagera på både kontrakta og internt hos TELENOR og du kommer ikke så langt, så bedre og spare 1000NOK og bare bruke telefonen du har nå.
Vis hele sitatet...
takk for sakelig svar.
Ja gir mening det.
Men er device banna fra snapchat som jeg liker å holde kontakt med venner, så får bare betale den 1000lappen.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
takk for sakelig svar.
Ja gir mening det.
Men er device banna fra snapchat som jeg liker å holde kontakt med venner, så får bare betale den 1000lappen.
Vis hele sitatet...
Hva med snapchat på pc? Nå er du jo blitt en smartere kriminell som ikke bruker det til krim, så om det bare er venner du skal ha kontakt med så er det kansje en mulighet?
Det går fint. Du høres ut som en så liten fisk i havet at jeg tviler på politiet i det hele tatt vet hvem du er.
Sitat av Darkbull Vis innlegg
Det går fint. Du høres ut som en så liten fisk i havet at jeg tviler på politiet i det hele tatt vet hvem du er.
Vis hele sitatet...
ja det gjør nok det, ville bare være best mulig rystet om det skulle blitt noe. At dem har minst mulig å gå på.
Anonym bruker
"Stum Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Bestilt ny telefon gjennom forsikring så den er grei, tlf knuser jeg med hammer.
Men om jeg skulle ha blitt innkalt til avhør, for aktivitet på snapchat kontoen. Som da var koblet til min tlf og IMEI nummer.
Hva er mest plausibelt å si for å distansere meg fra det. At noen stjal tlf min i fylla og at jeg fant den dagen etterpå ? var snakk om noen hendelser en enkelt kveld på snapchat brukeren.
Erfarende kriminelle har som daglig mål å unngå All snakk som enten inkriminerer seg selv eller de som er nærme hans hjerte. Og telefonen som benyttes til enkle korte svar er typisk “Doro for gamle telefoner”.

Så Om ønsket er å bli noe annet enn normen, enn døgnflue i den kriminelle underverden erru bedre stilt med å fanatiskt sky avlyttings utstyret som vanlige “smart-telefoner” I dag har blitt…
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva er mest plausibelt å si for å distansere meg fra det. At noen stjal tlf min i fylla og at jeg fant den dagen etterpå ? var snakk om noen hendelser en enkelt kveld på snapchat brukeren.
Vis hele sitatet...
Man sier faktisk ingenting til politiet. Det er mye bedre å holde helt kjeft, en å lyge. Snakker du bare bullshit så gjør du jobben deres lettere, og de kan motbevise ting du sier.
Politiet bryr seg ikke om deg xD det er åpenbart at du ikke flytter klosser på klosser, mange hundre tusen bare her til lands som blir banna på snap for det ene og det andre. Du er ikke spesiell og politiet bryr seg ikke om en kar som har solgt noen plater på snapchat.
Ingenting komemr til å skje har blitt banned og brukt Snapchat uforsiktig I årevis tror du er litt paranoid
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bestilt ny telefon gjennom forsikring så den er grei, tlf knuser jeg med hammer.
Men om jeg skulle ha blitt innkalt til avhør, for aktivitet på snapchat kontoen. Som da var koblet til min tlf og IMEI nummer.
Hva er mest plausibelt å si for å distansere meg fra det. At noen stjal tlf min i fylla og at jeg fant den dagen etterpå ? var snakk om noen hendelser en enkelt kveld på snapchat brukeren.
Vis hele sitatet...
Litt for ivrig med dickpics en fuktig aften?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
takk for sakelig svar.
Ja gir mening det.
Men er device banna fra snapchat som jeg liker å holde kontakt med venner, så får bare betale den 1000lappen.
Vis hele sitatet...
Var dette den typiske «la ut priser på story og ble bannet»?
Hvis det er det, har jeg testet det prinsippet flere ganger, hvis det er et hint av noe rusrelatert med det du legger ut på en story og en person rapporterer deg, blir du bannet ila 2min.

Tro meg jeg fikk mye kunder når jeg fant den
Sist endret av Maiskolben; 25. januar 2024 kl. 22:56.