Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1096
kunne vært morsomt og lært og hacke litt .. noen som har noen enke metoder på lette ting ( hva må jeg kunne og hva trenger jeg og vite ? :P)
det du kunne trenge å vite er at man kan søke på denne siden
|plumbo's Avatar
Trådstarter
42 0
:P hehe tenkte og få noen inspill her.
Hacking er ikke noe man blir over natta man må dedikere seg akkurat som en kung fu mester dedikere sitt liv til å mestre kamp sport.
Det kreves kreativitet tålmodighet og masse kunnskap om programmeringspråk nettverk sikkerhet kryptografi osv.
Jeg anbefaler deg å heller bruke tiden din på noe mer skapende som utvikling av programvare istedenfor å snoke rundt på andres maskiner, Det er fint å ha kunnskap om sikkerhet selfølgelig og man må ha hacket litt for å kunne anbefale bedre systemer til firmaer etc. men jeg synes det er bedre å dedikere seg til utvikling for eksempel spill.
oftopic: siden jeg ikke orket lage en ny tread om dette som sikkert er blitt tatt opp en million ganger før- Hva er url`n til LetMeRule. Skal bare bruke det to sek nå på kødd. Har hatt det før men syntes ikke noe om det så jeg slettet det.
er ikke http://lmr.now.nu URL til LetMeRule?

Edit: Nei, det var den ikke lengre
Your google-fo is weak, Daniel-San.